Inlägg från: SStina |Visa alla inlägg
  • SStina

Bugaboo tråden nr 14

Bopsan skrev 2008-06-17 11:31:18 följande:
    Det som är bra med bussgods är ju att köparen betalar för själva vagnen när man hämtar ut den.SStina: Grattis till köpet, vad blev det för färg?
    Tack...jag ser framemot att få vagnen ...den är grå i basdelen och rosa toppklädsel....
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • SStina

Min flicka satte jag i UJ i sittdelen när hon var 5-6månader och hon har aldrig haft något problem med detta....att den bara går framåtvänd...hon älskar att se allt och inte det minsta bekymrad över det...hon vet liksom inget annat .....men det är lite nackdel med det då andra vill ut och gå med henne i vagnen...de tycket inte dom har riktig koll på henne...fast man kan titta ner genom takluckan osv....det handlar ju om vanan...men nu så blir det Bugaboo till min mammas lycka då hon inte riktigt kommer överens med UJFlört

Sen tycker jag av erfarenhet av UJ att den är suverän uppe i fjällen där vi är 3-4ggr per säsong.

• SStina
    Bopsan skrev 2008-06-17 17:06:24 följande:
    Sstina: Snygg kombo:)
    Tack...vagne har tjejen skickat nu så om två dagar om jag har tur så kommer den...frakt med förskottsbet på posten gick på 307.50kr..bra fraktkostnad
  • SStina
    Bopsan skrev 2008-06-17 18:03:50 följande:
    Sstina: Bra pris:)
    Javisst.....Det medföljer inget regnskydd till den...vad kan man köpa för något som passar bra på sittdelen...
  • SStina

Ms Kanga...tack för ditt tips
    Mamma på vift tack till dej oxå
    Änglamamma..hihi tack för ditt tips....har varit in och kikat.....
    En fråga regnskyddet är det stelt och otympligt att vika ihop...Till min UJ så är regnstället så stelt och näst intill omöjligt att vika ihop..tar stor plats under vagnen...

• SStina

Ja visst känns det som att det är skumt....Fundersam

• SStina
    Suri skrev 2008-06-17 20:22:23 följande:
    Jag misstänker direkt att det är en annons liknande de som vait tidigare i dagarna med en vagn som de påstår är en bugaboo, men som inte alls är det på bilden. På den senaste av dessa annonser hade de tom en bild av en svart bugaboo med + en bild av vagnen de sålde (en ful sak). Samma svarta bugga som i denna annons. Självklart blir man misstänksam. Är det för bra för att vara sant, så är det oftast det...
    Precis så kände och tänkte jag oxå......hur har man råd att sälja sin nyinköpta vagn för bara 2000kr.....hmmm..dubbelköp
  • SStina
    ängeln83 skrev 2008-06-17 20:49:27 följande:
    Nu var visst priset ändrat till 5000 kr, men det är ju fortfarande billigt för en ny bugga i kartong.
    Ja nu ser  annonsen lite mer normal eller hur man ska uttrycka det...men vilket bra pris!

http://www.blocket.se/vi/16826278.htm?ca=9_s
  • SStina

Åhhhh idag kommer min Bugaboo Cam till posten som jag köåt på Blocket......ska hämta vagnen på eftermiddag...det ska bli så spännande....Flört

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14