Inlägg från: SStina |Visa alla inlägg
  • SStina

Bugaboo tråden nr 14

Loveliva....supersnygga båda dynorna....

Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • SStina
    SkrikandesFörvånadSkrikandesGud i himmelen vad jag har klämt mej idag när jag satte ner lilla Cornelia i vagnen och skulle knäppa ihop spännena...fingret kom emellan....sån himla tur att det var mitt finger...jisses vad ont det gjorde.....nu är det blått och dunkar fortfarande.....jag var in i affären precis när jag hade klämt mej.....gissa vart jag gick till i affären...Fundersamtill frysdisken...stoppade ner hela handen och kramade om ett torskpaket...guuuud så skönt för fingret....Flört
  • SStina
    Kajsan skrev 2008-06-23 09:24:34 följande:
    Nu finns det BYGGA-BO vagnar på Blocket, komplett med foto på Bugaboo och skitbra musik om man klickar på deras video Funderar på att sälja både Cam och Bee och fynda en ÄKTA Bygga-bo -09!
    FörvånadFundersamSkrattandeFlört
  • SStina
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-23 10:31:31 följande:
    jag la ut min cam på annons och fick ett svar om att jag nog fick lov att sänka priset eftersom att man nu kan köpa en fabriksny likadan för 1250 kr
    Den var bra......Flört
  • SStina

Jaha då har man sytt sin första dyna till Bugaboon ..en frottehanduk från COOP inhandlades och satte fleece på baksidan.....bild fínns i biltråden!Förvånad

• SStina

Ja visst är den somrig...kanske det blir en och annan glasskladd på denCool

• SStina

Nej det kan vara olika från dagis till dagis.....vissa säger ju dagisfröknarna åt de andra barnen så fort dom set att de är påväg att klättra upp i vagnarna....

Det var lite därför som jag köpte en begagnad Bugga Cam för att kunna ha till dagis för jag vill inte ha barn klättra i min nya UJ......FlörtOch alla dagis i staden som vi bor i så förvaras alla vagnar uteFundersamvilket är tråkigt dock under tak....

Men det är ett tag kvar till dagis start dör vår del....

• SStina

Ursäkta mitt stavfel här ovan.....dagis start för våran del....ska det ståFlörtinte dör

• SStina
    Kajsan skrev 2008-06-27 17:09:04 följande:
    Nån som vill lägga in min brun/denim med fitn väska óch Bugaboofilt i bildtråden? Och min nya fina rutiga suflett?
    Himmel o pannakaka ......Kajsan...var har du fått tag i den rutiga sufletten....jag är avundsjukFörvånadpå dej.
  • SStina
    Kajsan skrev 2008-06-27 18:24:37 följande:
    Jag hittade tyg och skickade till Mamma på vift, hinner inte sy själv
    Aha.....skitsnygg....tyget är det nyligen inköpt eller.....var fann du tyget någonstans.Fundersam
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14