Inlägg från: SStina |Visa alla inlägg
  • SStina

Bugaboo tråden nr 14

Köpt ska det ju stå inte köat ....hihi ...jag är ivrig att jag stavar felCool

Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • SStina

Nu har jag hämtat hem Bugaboon från posten.....som jag köpt på Blocket....superroligt...ska ut och testköra den nu efter maten....den är ju begagnad men jag är glad ändå....har ju en ny UJ....Flört

Vagnen finns i mitt galleri....

• SStina
    SooJuicy skrev 2008-06-19 17:20:28 följande:
    Snygg, ser ju inte ens ett dugg beggad ut 
    Nej den faktiskt inte begagnad ut...toppklädseln och sittramen och punkteringsfria hjulen är 1 månad gamla....jag så glad över vagnenSkrattande
  • SStina
    lindzay skrev 2008-06-19 20:15:20 följande:
    jag har också köpt en begagnad bugga på blocket tänkte köpa en du har köpt pratade med henne men köpte en annan är också en lycklig buggabo ägare nu :) fastfärgen ska bytas sen e det prefekt :)
    Jaha ...jag får gratulera dej till köpet...visst känns det kul att bli ägare till en *ny*vagn.Flört
  • SStina

En fråga till er som har dynor från DittenDatten som passar Bugaboo....kan den oxå passa UJ......Funderar på att beställa en dyna ...vore så bra om den passade båda mina vagnar UJ och Cam

Milade illafall Ditten Datten och frågade bara om tyget som jag vill ha(Ktvig röda och rosa)men det var slut...kanske efter semestrarna att det kommer in igen....jag glömde då att fråga då om dynan passar båda vagnarna......men ni kanske vetFundersam

• SStina

Jag skrev fel här ovanför.....milade betyder mailadeFlört

• SStina
    Azel skrev 2008-06-21 12:37:01 följande:
    en passar båda vagnar, hon hade förut iaf tom en bild på dynan i en UJ
    Aha...det låter ju bra......då har jag något att fundera på...men tyget får vi se om hon får in igen.......vill ju ha nådot som passar rosa Cm och röda UJ.
  • SStina
    Azel skrev 2008-06-21 13:12:46 följande:
    Jag har den röd/rosa marimekko, skitfint
    Ja det tyget tycker jag är supersnyggt...Flört
  • SStina
    loveliva skrev 2008-06-21 15:40:22 följande:
    Det tyget har jag på min dyna också Både till UJ & Buggan
    Ohhh har du oxå det tyget....hmmmm blir avis på er....Skrattande
  • SStina

Azel och Lovelina...har ni någon bild så jag kan se era vagnar med den dynan....Cool

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14