• thj

Bugaboo tråden nr 14

molly 81 skrev 2008-06-14 15:50:04 följande:
    Tror nog jag åker dit i morgon å köper den, hade bara 2 kvar..
    Köp den
    Geckon är bra lite av mina favosar.
    tycker nästan den är snuggare en cam och bee..

Kramizz
  • thj
    Trojka skrev 2008-06-16 15:46:59 följande:
    Hoppsan, jag råkade visst precis beställa brun sittdelsbas och varukorg!  Kommer bli såå fint med den offvita toppen. Hoppas nu bara thj m vänner är snabba på att packa och leverera (inte för att jag tror annat heller).
    Brun klädsel på väg till dig
    Och tusen tack att du valt oss
    Kramizz
  • thj

Jiiii ser att det är många paket på väg här
    har inte jobbat,så jag inte riktig koll på läget

Men känner jag min syrra rätt,så är de på väg allihop.
    tack snälla att ni väljer oss

Kramizz

• thj
    änglamamma skrev 2008-06-17 08:57:26 följande:
    puffar för denna fråga *L*....
    Oj missa
    Sittdelsbas 880:-varukorg 440:- finns i lager

Kramizz
  • thj
    rackar2 skrev 2008-06-17 20:00:29 följande:
    Nu blev det besvärligt.... Har beställt en Cam i en butik i Uppsala. Fick beskedet idag att den blå toppen jag skulle ha inte skulle komma in... Så vad gör man? Jag kommer att ha grå bas, ´men nu vet jag inte vilken färg jag ska ha till? Röd canvas är snygg men vanligare. Bildtråden har jag kollat massor med gånger. Till saken hör att jag har köpt en grå oioi och en svart Skip hop så det måste passa med dem. Skulle en denimtop fungera?
    Är det mörkblå som ej kommer?
    Ta den som går åt turkost är så snygg
    Offwhite är också fin som e  övriga sagt

Sand är fin med kom jag på

Kramizz
  • thj
    rackar2 skrev 2008-06-17 20:25:46 följande:
    Det var den åt det turkosa hållet som inte skulle komma... Var tydligen stora problem med leveranserna och säljaren beklagade sig verkligen! Föreslog att jag skulle leta top på annat håll. Vissa färger hade hon inne. Var så inställd på den "turkosa" och ha en åkpåse till i samma färg. Går ju alltid att byta om man ledsnar. Men nu är det som sagt svårt......
    oh ja den är fin
    om du söker så har vi den

Vad fanns det att välja på för toppar då?

Kramizz
  • thj
    rackar2 skrev 2008-06-17 20:56:16 följande:
    thj, jag vet inte vilka toppar hon hade inne. Kanske får beställa en turkos top då, men grejen är ju den att då blir det fraktavgifter och vagnen blir dyrare än vad som var tänkt från början.....
    Sand tycker du om den då?den är snýgg till m-gråbas

Kramizz
  • thj
    rackar2 skrev 2008-06-17 21:07:09 följande:
    Sand är snyggt men ganska så vanligt... Det finns helt enkelt för mycket att välja på! Kikar in hos dig och hämtar lite inspiration thj!
    Du är så välkommen

kramiz
  • thj
    martina78 skrev 2008-06-17 21:50:18 följande:
    Någon som har en sand bas och en sand fleece top ihop så man kan få se likheten/skillnaden??
    Jag har det med oh min första bugga*love*
    Oh kan man lägga i backen och vara där igen,liten mysig baby i helt ny bugga*drömmer*

ska leta upp bild och lägga den i BT åt dig
  • thj
    jippy skrev 2008-06-17 22:59:17 följande:
    OJ, vilka fina bugaboos ni har! Blir såå avis. Är det någon som har en vagn med vit bas och sand canvas top? Har försökt leta i bildtråden men inte hittat..... Vore kul att se bild på det.
    vit bas finns inte sandbas och fit topp däremot et är så gulligt
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14