• thj

Bugaboo tråden nr 14

jule skrev 2008-06-23 22:18:16 följande:
    thj- om du har tid ses vi om en stund?
    absolut
    På msn?

Kramizz
  • thj
    molly 81 skrev 2008-06-23 23:51:37 följande:
    Någon som vet var man kan beställa klädsel till Geckon? Är det 1klass som gäller, om man ringer dit?Eller säljer du med det THJ??Dax för sängen nu, har surrat på nätet för mycket idag, stackars Ellen med en sådan vagngalen moder;)
    Vi har lite geckoklädslar i lager svart och rött finns tror jag
    Kramizz
  • thj
    Lille Mammsen skrev 2008-06-24 00:00:41 följande:
    Inge gecko chassi dammandes i någon vrå *asg*
    nää tyvärr bara en ram
    men kan ta hem
  • thj
    loveliva skrev 2008-06-24 09:49:36 följande:
    Jag tycker det är extra kul då min sambo hela tiden kallat buggan för byggabo Å så finns (eller ja kanske) det en vagn nu som heter så thj, är du här?Har ni orange fleeceklädsel i bruten förpackning?
    Jag är här
    Tror det i canvas vet jag

Kramizz
  • thj
    bennysson skrev 2008-06-27 07:47:22 följande:
    min liggdel lutar faktiskt även med barn i, men jag la i en lite tjockare kudde så det gick jämnt ut. lite trist att den lutar.. undrar om det är något fel på mitt chassi eller om alla gör det? jaaja nu har vi sittdelen iaf. han vägrar ligga ner
    Hej
    Den ska inte luta med barn i inte så att du får känslan av att baby lutar i huvudänden.
    om du tittar på vagnen utan barn i lutar den då?
    lutar den mer med  babyn i?

kram
  • thj
    mallan brallan skrev 2008-06-29 22:44:05 följande:
    Trojka / mamma2003: Men hur mycket väger en sittdelsbas? Har du någon hushållsvåg Trojka? Isåfall skulle vi kunna lösa dilemmat rätt snart. Jag tror nämligen inte att en sittdelsbas väger mer än... max ett kilo!
    Tror att det kostar 140:- att skicka sittdelsbas +varukorg om det kan vara ngn hjälp
  • thj

Om man lägger ihop sittdelsbasen och sen en papp och sedan brunpapper runt.
    så om man har riktigt med tur så går den på 77:-
    Men osäkert då den ej får vara längre än 60cm om den ska skickas som brev.
    Då har vikten ingen betydelse

vill inta springa naken,har jobbigt att springa med kläder på så jag hoppar vadet

kramizz

• thj
    Micjah skrev 2008-07-02 08:51:38 följande:
    Efterlyser tvättråd till åkpåsen igen Buggas egna alltså..nån som tvättat den i 30 grader?
    30grader utan sköljmedel jag tvättar den utochin

Kram
  • thj
    Stormis skrev 2008-07-04 16:36:03 följande:
    Sittplattan går ju att ta bort, men skenorna i ryggen? Jag har vänt och vridit, men hittade inga hål att få ut dem ur och jag tycker nog att de var för långa för att stoppa in i iaf min maskin. Så jag handtvättade sittbasen. Så mycket för att alla delar är tvättbara i maskin... litet mutter...
    Har du en gecko?
    Lägg den i ett örngott och tvätta på 30grader lite tvättmedel inget sköljmedel.

Kram
  • thj
    Stormis skrev 2008-07-04 17:01:51 följande:
    Nej en Cam. Tyckte att skenorna kändes alldeles för stora för att lägga i maskinen. Visst går det, men det kändes inte helt bra. Sen står det ju också att man skall ta ut allt innan man tvättar så då vågade jag inte annat.När jag ändå har dig på tråden. När kommer rosa sommarsuffletter i canvas in?
    Ingen fara att tvätta din bas i tvättmaskin har tvättat mina mååånga gånger
    Ta bara ur bottenplattan först sen är det bara att tvvätta den i ett örngott.

Rosa canvas sufletter kommer in nu i juli

Kram
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14