• thj

Bugaboo tråden nr 14

haberg skrev 2008-07-04 19:32:04 följande:
    jag tvättade min basklädsel till cam i dag. 30 grader, inget örngott runt (Oops!) o det gick jättebra, skenorna i ryggen är nog i plast, de vek sig själva typ när maskinen började snurra runt. Nu är den så ren o fin så nu måste jag skrubba chassi o hjul också !
    Det är ingen fara på torpet det går utan med det är mest för att skona spänen
    Kram
  • thj
    Emmsan skrev 2008-07-04 20:48:01 följande:
    heeeej tjejer kikar in från ett hääärligt öland :) maken söver barnen o jag smygsurfan på hans dator fyy på mej men jag saknar ju er o var bara tvungen att kika in o säga hej
    Hej
    Välkommen tillbax
    Öland åker vi till också snart*längtar*
    Kraam
  • thj
    molly 81 skrev 2008-07-05 11:30:10 följande:
    Hallo alla!Har ett litet problem. Vi brukar dra på sittkläsdlen hemma ibland så Ellen får provsitta och komma upp lite! Men jag tror det är något knas med ramen(har en Gecko)Där man sticker in de små metallpinnarna, det är bara den ena som går in helt. Den andra får man bara in en pyttebit, sen tar det stopp?! Man vågar inte peta för mycket själv ju?!Någon mer som haft det så? Reklamation?!Emma
    Nu är ag inte helt säker,men tror att det är i sin ordning
    Men ag ska kolla upp det helt.
    kram
  • thj

Ursäkta men min JFV m.mm funkar bara ibland hoppas ni kan läsa ngt så där ändå vad jag skrivet
    kram

• thj
    molly 81 skrev 2008-07-05 11:53:32 följande:
    THJ: JAg reagerade inte på att det saknades bokstäver=) Men det är några forskare som kikat på det, människan läser hela ordet ändå, lite på automatik, man har en bokstavs/ordbas i hjärnan så att säga!!=)
    Oh vilken tur för mig kul forskning.
    Kramizz
  • thj
    molly 81 skrev 2008-07-05 12:12:23 följande:
    THJ:Jag inboxade dig för ett tag sen om Cam suffla till geckon.. Har bestämt mig helt nu. Det ska bytas suffla. Lust att hjälpa mig?!
    Oj förlåt det har jag missat*skäms*
    Klart jag hjälper dig
  • thj
    NovJenny skrev 2008-07-05 23:46:58 följande:
    Näe? Får man ny suflett då?Min blev helt solblekt efter förra sommaren men nu är det ju mer än ett år sedan jag köpte den- TYPISKT!

Men du har två års garanti på bugga så det gäller än

Kram

• thj
    NovJenny skrev 2008-07-05 23:53:15 följande:
    Åååh, gör den! ska jag ta kontakt med de jag köpte den av? Dum fråga kanske..
    ja i första hand i den butik du köpt den

kram
  • thj
    steffo trish skrev 2008-07-06 20:57:09 följande:
    Jag måste bara lägga in en fråga här:Jag vill så gärna ha rosa suflett på vår Bee men den går ju inte att köpa löst - bara som hel vagn! Vi har svart suffla nu och jag undrar om det är någon här som har tänkt köpa en svart Bee men som kanske vill köpa en rosa ist och sedan byta suflett med oss? Vår vagn är inte alls gammal och sufflan är i nyskick men jag kan lägga lite pengar emellan om så önskas!Är smått desperat, jag ahr längtat så efter den rosa och så gör de den inte som tillbehör!!!!
    vännen det går att köpa rosa suflett löst kommer i juli/aug-08
    Kram
  • thj
    sweetlina skrev 2008-07-06 21:24:24 följande:
    kommer det att gå och köpa andra färger på sufletterna löst oxå hos er?? vad kommer de att kosta??
    De övriga finns redan i butik
    390:- kostar de,finns i svart,rött,blått,gult och mörk kaki

Kram
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14