• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • slma

Som vanligt ert fel alltihopa nu vill jag ha en sadan där Molo fleece overall till lillan, en sadan med vantfickorna. Finns dom bara i brunt med gröna detaljer? tips pa var man kan hitta sadana? sma stora i sorlekarna? Helt ot jag vet, men kul!

(Det är ert fel härinne att jag bytte min ergo bärsele mot en Beco ocksa salde ju in den till min svägerska ocksa - som för övrigt ska köpa bb efter att ha kört min en vecka far man betalt av bb för att sälja deras grejer?)

Hare fint!

• slma

Förresten, när vi ända diskuterr overaller, var hittar jag en bild pa IdaTs lila med igelkottar, later underbart!

• Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-05 13:48:14 följande:
    Bugaboo får ju inte reas
    Jag köpte min på REA + simplewold har ju REAt div bugaboo grejer..........................
  • Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-08-05 14:06:34 följande:
    Jag köpte min på REA + simplewold har ju REAt div bugaboo grejer..........................
    sorry...simpleworld REAde innan dom försvann............
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2008-08-05 14:06:34 följande:
    Precis, de reade för att de skulle stänga, och sluta sälja Bugaboo, annars får de ju inte.
  • oOrosamarängerOo

Om allt overallprat, den här overallen från molo kommer min dotter ha i vinter, va lite förstor i vintras så kommer passa perfekt nu, älskar den gröna färgen
    för att inte va helt ot så är buggen med på bilden oxå

• Ari Gold
    Lille Mammsen skrev 2008-08-05 10:31:23 följande:
    Va ska era Juveler ha för overaller i vinter??
    Vi ska testa Ticket To heaven i år.

Hade MOLO till båda grabbarna förra vintern. De var inte bra. Varken i hanterbarhet eller materialkvalitet. Däremot var de skitsnygga och typ den billigaste overall man kan ha. Jag gick 50 spänn plus på vardera i slutänden.

Tidigare har vi alltid kört med REIMA men de är ju så genomtråkiga i designen. Ticket skulle ha ännu bättre vattenpelare enligt försäljaren så man får väl hoppas på det. Snygga var de i alla fall. Gillar när det är lite annorlunda.

Måste bara hitta några coola mössor till!
  • oOrosamarängerOo
    Da Mutt skrev 2008-08-05 14:51:11 följande:
    Vi ska testa Ticket To heaven i år.Hade MOLO till båda grabbarna förra vintern. De var inte bra. Varken i hanterbarhet eller materialkvalitet. Däremot var de skitsnygga och typ den billigaste overall man kan ha. Jag gick 50 spänn plus på vardera i slutänden.Tidigare har vi alltid kört med REIMA men de är ju så genomtråkiga i designen. Ticket skulle ha ännu bättre vattenpelare enligt försäljaren så man får väl hoppas på det. Snygga var de i alla fall. Gillar när det är lite annorlunda.Måste bara hitta några coola mössor till!
    Va, vår ser helt ny ut och hållt superbra fast en vild dotter haft den en hel vinter _Tyckte  den va super:)
  • Ari Gold

Det gjorde våra också...det var ju tur för då fick man igen pengarna. (gav 600 ny, fick 650 beg.)

Och jag menar inte att de var usla...men inte på lååånga vägar som en Reima. Mer som en vanlig H&M...eller pops bäver som jag inte heller ger mycket för.

Fast de är jäkligt snygga... särskilt den orange som min yngsta hade.

De jag köpt från Ticket är lite annan stil. Mönstrade med vita och svarta löv.

Hade velat ha likadan jacka till äldsta men de var slut. Ni kan väl hojta om nån ser.

jag var löite sent ute. köpte ytterkläderna i juni i år, brukar köpa i april.

• Ari Gold

...jackan i bakgrunden är den jag  söker.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14