• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Senap
    Natural skrev 2008-08-05 16:20:31 följande:
    Kolla härwww.elodiedetails.com/
    Guäääh! Vilka fula väskor och illasittande mössor! *hulk*
    Men jeansåkpåsen var väl ok. Lite trött på jeans just nu.
    Kajsan skrev 2008-08-05 15:41:03 följande:
    De skulle ju bli Bonti istället?
    Men Bonti säljer ju Bugaboo. Gick de inte samman på något sätt? Bonti ska sälja alla Simple Worlds produkter iaf. Skit samma. Hoppas de blir bättre än vad de var senaste året iaf.
    De var bra innan dess men sedan gick det utför.
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Senap
    Kajsan skrev 2008-08-05 19:03:21 följande:
    Jo, jag kan inte tro att de ändrat det, men de gamla fanns ju bara i det där glansiga glidande tyget, de gled ju faktiskt omkring.Den i jeanstyg skulle jag kunna tänka mig.Fast helst vill jag ha tag på en denim bugaboo åkpåse, vet att de finns, vet bara inte hur jag ska få tag på en
    I let you know när sambon far till USA
  • Kajsan
    Shoegirl skrev 2008-08-05 19:12:23 följande:
    I let you know när sambon far till USA
    You do that!
  • Natural
    Shoegirl skrev 2008-08-05 19:11:33 följande:
    Men Bonti säljer ju Bugaboo. Gick de inte samman på något sätt? Bonti ska sälja alla Simple Worlds produkter iaf. Skit samma. Hoppas de blir bättre än vad de var senaste året iaf.De var bra innan dess men sedan gick det utför.
    Kanske finns andra som tycker att det finns läckar saker där det var därför jag la in länken här från en annan tråd.
  • Senap
    Natural skrev 2008-08-05 19:30:11 följande:
    Kanske finns andra som tycker att det finns läckar saker där det var därför jag la in länken här från en annan tråd.
    Que?
  • loveliva
    Shoegirl skrev 2008-08-05 19:11:33 följande:
    Men Bonti säljer ju Bugaboo. Gick de inte samman på något sätt? Bonti ska sälja alla Simple Worlds produkter iaf. Skit samma. Hoppas de blir bättre än vad de var senaste året iaf.De var bra innan dess men sedan gick det utför.
    Håller med! Ser ut som nåt tillochmed jag kan sy Och jag är INTE duktig vid symaskinen Typ som en påse man tar med till stranden eller höpåse i stallet

Men åkpåsarna är jättefina, har en röd med fåglar på
    Nygift & nyförälskad!
  • Emmsan
    loveliva skrev 2008-08-05 19:48:18 följande:
    Håller med! Ser ut som nåt tillochmed jag kan sy Och jag är INTE duktig vid symaskinen Typ som en påse man tar med till stranden eller höpåse i stallet Men åkpåsarna är jättefina, har en röd med fåglar på
    usch ja.. hm väskorna va inte såå nice de KAN jag sy själv ;) o mössorna inge vidare hehe men en grön åkpåse ja tack
  • Airy fairy

Hej,

Bromsen pa min Cam har precis gatt sonder

Har nagon rakat ut for nagot liknande? Knappen man vanligtvis trycker in for att slappa pa bromsen sitter i intryckt lage och kommer inte ut.......sa bromsen stannar inte kvar nar man drar at den.

• FinalFantasy

Tittar in på kvällen efter lång dag på jobbet och är så glad. Två nya skötväskor på väg Fick mail om att de skickats! Alltid trevligt. Sen gjorde jag ett fynd på ännu en i natt tack vare Lokatt Den är betald så åker väl snart den med. Sen tänkte jag beställa en klädsel till till buggan och snart kommer en Bee hem till oss Hihi.. snacka små lyckliga stunder man har i livet Smycka buggor!!

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Billabong
    FinalFantasy skrev 2008-08-05 20:13:51 följande:
    Tittar in på kvällen efter lång dag på jobbet och är så glad. Två nya skötväskor på väg Fick mail om att de skickats! Alltid trevligt. Sen gjorde jag ett fynd på ännu en i natt tack vare Lokatt Den är betald så åker väl snart den med. Sen tänkte jag beställa en klädsel till till buggan och snart kommer en Bee hem till oss Hihi.. snacka små lyckliga stunder man har i livet Smycka buggor!!

Nyfiken på var du har shoppat loss någonstans...? Och vad? Eller måste vi vänta tills varorna komit och hamnar i bildtråden?

Kajsan: Länkar du in nya bildtråden i TS?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14