• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • thessires

Någon som har en Bee som strular med bromsen? Ibland så tar inte bromsen på ena sidan, riktigt irriterande!!  Ska be min make ta en titt på det innan jag kontaktar butiken där jag köpte vagnen. I övrigt är vi supernöjda med vagnen och den har blivit vår första-vagn trots att vi köpte den som en extra ...

• lilla sandra

Får man göra det varje gång brädan ska upp då?

slma skrev 2008-08-06 09:29:40 följande:
    lilla sandra, man maste justera med den där knipsgrejen (öööh? runda grejen som sitter pa gummibandet som man reglerar längden med). Man maste alltsa böja dig ner och fa in handen under och dra at den där pluppen för att brädan ska hallas uppe!
  • trullsa

thessires: Jag har haft problem med bromsen på bee men jag sprutade in lite siliconsray precis där bromsen åker in,den blev som ny. Har hört fler som verkar ha lite bromsproblem,jag tror inte det är nån större fara bara att det nog har kommit smuts in så den inte glider så lätt.

• WilliamNellyJamie
    FridaLee skrev 2008-08-06 09:59:52 följande:
    har du beställt direkt till sverige eller har du kontakter i usa!?
    ja jag har kontakter, vänner till vänner som tar med den hem de är snälla som
    gör sig besväret de har barn och de tar inte med sig vagn hit så jag betalar inget för fraktenGlad

Jag är fortf inte säker på färgerna!!!! jag vill så gäran ha silver och då ingår det bugaboo filten och mugghållare

vad att göra????vad tycker ni?

de kommer tro att jag är tokig
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • oOrosamarängerOo
    FinalFantasy skrev 2008-08-06 10:09:45 följande:
    Jag är inte så mycket för denim men sett den på stan och jo den är snygg men inte för moi
    O jag bara läääängtar tills jag ska sätta på denimbasen tycker den är så fin så

Gillar nog alla buggafärger utom den klarblåa, den ger mig en allergisk reaktion
  • WilliamNellyJamie
    Kajsan skrev 2008-08-05 19:03:21 följande:
    Jo, jag kan inte tro att de ändrat det, men de gamla fanns ju bara i det där glansiga glidande tyget, de gled ju faktiskt omkring.Den i jeanstyg skulle jag kunna tänka mig.Fast helst vill jag ha tag på en denim bugaboo åkpåse, vet att de finns, vet bara inte hur jag ska få tag på en
    finns de i usa?
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • oOrosamarängerOo
    kajsan: Har bugaboo denim åkpåse??
  • fröken ida

Var det inte åkpåsen i denim från Elodiedetails som diskuterades? Bugaboo har väl ingen åkpåse i denim. Har i varje fall inte sett det på nån shop i USA och jag bukar surfa runt på många.

Älskade Edvin
  • MGn
    SooJuicy skrev 2008-08-06 12:44:54 följande:
    O jag bara läääängtar tills jag ska sätta på denimbasen tycker den är så fin så Gillar nog alla buggafärger utom den klarblåa, den ger mig en allergisk reaktion
    Säg inte så, den klarblå är den enda vi har i orginal suflett ;)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14