• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Mountainleaf

Jag måste bara fråga!!

Jag hittar inte boken till min Bee och jag tror att bromsproblemen kanske blir bättre om jag smörjer fjädern vid bromsen..Men VAD smörjer man med? PL54 eller?

• Senap
    Kajsan skrev 2008-08-05 14:44:34 följande:
    Precis, de reade för att de skulle stänga, och sluta sälja Bugaboo, annars får de ju inte.
    Va? De har inte slutat sälja Bugaboo. Däremot skulle de bygga om och sålde ut alla sina lager.

Overall: Jag gillar Nanook. Går att tumla och köra i torkskåp *me like*
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Kajsan
    Shoegirl skrev 2008-08-05 15:35:16 följande:
    Va? De har inte slutat sälja Bugaboo. Däremot skulle de bygga om och sålde ut alla sina lager.Overall: Jag gillar Nanook. Går att tumla och köra i torkskåp *me like*
    De skulle ju bli Bonti istället?
  • Stormis

Apropå overaller. Min dotter fyller 1 år i oktober. Förra vintern hade hon fleeceoverall och åkpåse. Bor på västkusten, så här är inte så mycket minus, man massa vind och slask. Blir det inte för varmt med "riktig" overall i åkpåsen. Hur gör man???

• Stormis

Nytt OT...
    Antar att det finns ett par Tradera-säljare här inne. Jag har precis laddat hem Powerlister för att kunna förbereda auktionerna. I beskrivningen har jag tidigare använt olika färger, storlekar och teckensnitt för att förtydliga saker. I Powerlistern finns ju inga möjligheter till val för detta. Eller kan jag ändra det i samband med uppladdning, vilket iofs verkar vara dubbeljobb... Någon som vet?

• Natural
    Emmsan: Jag kommer inte in hos dig, hade en fråga.
  • slma

Natural, gud vad läckra grejer! far ju en bb akpase att se ut som en gammal trist trasa! mössorna diggar jag! ja, och väskorna...
    Har hört att akpasen sitter lite taskigt, glider runt, det stämmer fortfarande va? bara sa att jag vet...

• Natural
    slma skrev 2008-08-05 17:03:04 följande:
    Natural, gud vad läckra grejer! far ju en bb akpase att se ut som en gammal trist trasa! mössorna diggar jag! ja, och väskorna... Har hört att akpasen sitter lite taskigt, glider runt, det stämmer fortfarande va? bara sa att jag vet...
    Läckra grejer ja, vet tyvärr inte det om åkpåsen, men jag tror det. BB egna sitter som en smäck
  • Kajsan
    slma skrev 2008-08-05 17:03:04 följande:
    Har hört att akpasen sitter lite taskigt, glider runt, det stämmer fortfarande va? bara sa att jag vet...
    Jo, jag kan inte tro att de ändrat det, men de gamla fanns ju bara i det där glansiga glidande tyget, de gled ju faktiskt omkring.
    Den i jeanstyg skulle jag kunna tänka mig.
    Fast helst vill jag ha tag på en denim bugaboo åkpåse, vet att de finns, vet bara inte hur jag ska få tag på en
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14