• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Noiis

Ååh jag såg en med röd top på sin bugga hade helt glömt hur fin den röda färgen är i verkligheten!!! Så sugen

OT Såg att ni pratade om overaller tidigare i dag Är på jakt efter en till Noa Nån med sjyssta tips och kanske nån länk? Var inne på Tiny and More här om dagen, men dom hade bara fått in jackor och byxor från Molo!

FinalFantasy skrev 2008-08-05 20:13:51 följande:
    Tittar in på kvällen efter lång dag på jobbet och är så glad. Två nya skötväskor på väg Fick mail om att de skickats! Alltid trevligt. Sen gjorde jag ett fynd på ännu en i natt tack vare Lokatt Den är betald så åker väl snart den med. Sen tänkte jag beställa en klädsel till till buggan och snart kommer en Bee hem till oss Hihi.. snacka små lyckliga stunder man har i livet Smycka buggor!!
    Låter som en riktigt bra dag
  • Noiis
    imsa skrev 2008-08-05 22:37:17 följande:
    är 800 kr för mkt att betala för en ny brun toppklädsel?
    Håller med kajsan, är den helt ny och det är den färgen du verkligen vill ha så hade jag inte tvekat!
  • Noiis
    Emmies mamma skrev 2008-08-05 22:58:19 följande:
    Är det någon som vet vad det kostar att köpa en ny ram till cameleon? Tycker det skulle vara praktiskt att ha sittdelen på en ram och liggdelen på en annan så det bara är att flytta över sufletten när man vill byta läge.
    Har för mig att det är 1.100 för ramen
  • Mamma2001
    Noas mamma skrev 2008-08-05 23:02:19 följande:
    Ååh jag såg en med röd top på sin bugga hade helt glömt hur fin den röda färgen är i verkligheten!!! Så sugen OT Såg att ni pratade om overaller tidigare i dag Är på jakt efter en till Noa Nån med sjyssta tips och kanske nån länk? Var inne på Tiny and More här om dagen, men dom hade bara fått in jackor och byxor från Molo! Låter som en riktigt bra dag
    Overalltips... Ticket2Heaven tycker jag är oslagbara till de mindre barnen! Bättre än Molo`s tycker jag
    -I Love Pink-
  • imsa

har fått oväntat besök...hehe

w8 så ska jag fixa! 

Kajsan skrev 2008-08-05 23:02:32 följande:
    imsaJag försöker komma in till dig, men det gåååår inte
    ♥ nu är hon här ♥
  • FinalFantasy

ÅH sitter och kollar nätet och vill beställa en klädsel till Drog in en god mysig timlön igår på jobbet så är värd det!

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Kajsan
    FinalFantasy skrev 2008-08-06 07:51:46 följande:
    ÅH sitter och kollar nätet och vill beställa en klädsel till Drog in en god mysig timlön igår på jobbet så är värd det!
    Ja gör det! Vilka färger står det mellan?
  • FinalFantasy

Jag har brun sand och mörkgrå bas har svart brun och rosa toppklädsel samt pffwhite på väg Så nått annat?

Kajsan skrev 2008-08-06 08:27:03 följande:
    Ja gör det! Vilka färger står det mellan?
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14