• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • madebyinferno
    Livrädd med stil: Guud så snygga sufletter, har du något särskilt innertyg i dem lr samma??

Ms Kanga: Jättefin sittdyna, smart att göra den lite längre
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Noiis

Nu har jag bestämmt mig :D i morgon är det jag som antar utmaningen och syr mig en sufflet! Ni som redan har provat att sy en, var det svårt?

*undrar* vem var det som hade köpt en bugaboo filt? skulle så gärna vilja se en bild :D

• Fröken Småland
    myHappiness skrev 2008-06-09 18:11:08 följande:
    Det här var en samling som hette duga!!!www.blocket.se/vi/16718593.htm, har kostat ca 20000! Det kan man ju köpa en bil för!Hur mycket har ni slösat på buggan totalt?
    Vågar inte räkna i pengar, men jag har ett exceldokument för att hålla reda på mina "inventarier". Håll i er! Till mina två Frogar och en Bee har jag:

8 ligg- och sittdelsbaser
    5 varukorgar
    4 Frogsuffletter
    1 skötryggsäck
    2 par bagclips
    1 mugghållare
    1 par snöhjul
    1 ståbräda
    3 Beesuffletter
    5 cameleontoppset,
    2 solsuffletter
    3 parasoll
    8 åkpåsar

*hur skadad som helst*

• Sylt
    mrsjling skrev 2008-06-09 19:53:57 följande:
    Duon hänger bra på Been!
    martina78 skrev 2008-06-09 19:54:06 följande:
    Har bara testat duo, citychic och saddlebag! Alla de går ju men saddlebagen hänger bäst
    mrsjling skrev 2008-06-09 19:54:36 följande:
    Så då även Dashen kan jag tänka mig.
    Tack Har ett par saddlebags också I löööve skiphop...
  • Muppsan
    Hej!Har en liten ”smakfundering”. Räcka ut tungan Det är så att vi väntar vårt andra barn till november/december och vi ska köpa en Bugaboo Cameleon (brun) till dess. Vi har nu en svart Gecko.

Eftersom jag gillar att planera *hihi* så har jag redan börjat spana på skötväskor, men här i stan finns inga som säljer några fina.Fundersam Vilka skötväskor (märke, färg och så vidare) rekommenderar ni? Flört

Då sonen var liten hade vi en SkipHop, men de känns lite tråkiga så jag vill gärna ha någon annan till den här bebisen!
  • madebyinferno
    mamma2003 skrev 2008-06-09 20:11:52 följande:
    Vågar inte räkna i pengar, men jag har ett exceldokument för att hålla reda på mina "inventarier". Håll i er! Till mina två Frogar och en Bee har jag: 8 ligg- och sittdelsbaser5 varukorgar4 Frogsuffletter1 skötryggsäck2 par bagclips1 mugghållare1 par snöhjul1 ståbräda3 Beesuffletter5 cameleontoppset, 2 solsuffletter3 parasoll8 åkpåsar*hur skadad som helst*
    Jisses, här ligger man i lä ser jag

Har iofs avverkat en hel del vagnar genom åren så det har ju kostat sina kronor det med
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • ängeln83

Ungefär hur mycket kostar det att få en suflett uppsydd av te.x mamma på vift?

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Senap
    mamma2003 skrev 2008-06-09 20:11:52 följande:
    Vågar inte räkna i pengar, men jag har ett exceldokument för att hålla reda på mina "inventarier". Håll i er! Till mina två Frogar och en Bee har jag:8 ligg- och sittdelsbaser5 varukorgar4 Frogsuffletter1 skötryggsäck2 par bagclips1 mugghållare1 par snöhjul1 ståbräda3 Beesuffletter5 cameleontoppset, 2 solsuffletter3 parasoll8 åkpåsar*hur skadad som helst*
    Du vann! *dåndimpen*

*räcker över bucklan*
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Mamma2001
    Muppsan skrev 2008-06-09 20:27:48 följande:
    Hej!Har en liten ”smakfundering”.  Det är så att vi väntar vårt andra barn till november/december och vi ska köpa en Bugaboo Cameleon (brun) till dess. Vi har nu en svart Gecko. Eftersom jag gillar att planera *hihi* så har jag redan börjat spana på skötväskor, men här i stan finns inga som säljer några fina. Vilka skötväskor (märke, färg och så vidare) rekommenderar ni? Då sonen var liten hade vi en SkipHop, men de känns lite tråkiga så jag vill gärna ha någon annan till den här bebisen!
    Oj finns jättemånga! Favvisarna ur min samling nu är OiOi Hobo, Juju Be, och sweetheart från Dadadoo... skiphopen och bugaboo varvar jag med ibland också men de 3 första är favvisar
    -I Love Pink-
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14