• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Finasteunge

ÅÅ vad helt underbart fina alla sydda sufletter är =D
    Vill me sy nu..
    Är det svårt att göra det???

Jesper 070816
  • Stormis

Hello!

Är det värt att betala 4800 kr för en Bee i svensk butik när jag kan få den för 3800 kr på tysk sajt? Med tanke på ev framtida behov av reklamationer etc???

Mycket tacksam för åsikter

• Emmsan
    thj skrev 2008-06-09 21:29:49 följande:
    GodKväll alla!Minns inte vem som ville veta,men jag skulle kolla britax ihop med bugaboo's adapter och det funkar inte dessvärrekramizz
    åhh där är du ju ;) åste fråga en sak.. har tappat en "plupp" uppepå mitt ena framhjul hahaha är det ngt man kan få tag på löst???
  • Suri

Seriöst, är det någon som vet hur reklamationer fungerar i USA? Jag skulle ju reklamera mitt chassi som vi bara packat upp ur kartongen. Men den snorkiga expediten i butiken (NY) påstår att hon inte kan hjälpa till med tekniska problem utan att jag måste kontakta Bugaboo... Är det möjligt?
    Suck.
    Det är säkert möjligt.
    Nu är jag deppig.

Hur mycket glid kan man acceptera? Handtaget sitter som berget på den ena sidan men glider en del på den andra. Dumma Bugaboo!! Att de inte fixar felet??? Fattar inte???

• mrsjling

Maila Bugaboo genom deras hemsida så hjälper dom dig.

• Stormis

Suri:
    Inget svar på mitt inlägg direkt, men svenska butiken lockar lite just nu... Ingen med goda erfarenheter att reklamera utomlands. Eller som menar på att sannolikheten att ens behöva reklamera är minimal???

• Suri
    Stormis skrev 2008-06-09 22:17:40 följande:
    Suri: Inget svar på mitt inlägg direkt, men svenska butiken lockar lite just nu... Ingen med goda erfarenheter att reklamera utomlands. Eller som menar på att sannolikheten att ens behöva reklamera är minimal???
    Ja, just nu funderar jag på om det var värt det. Är bara så glad att det fortfarande är ett par månader kvar innan bebis kommer.

Det verkar ju vara jättestor risk att behöva reklamera...
  • Suri
    mrsjling skrev 2008-06-09 22:17:19 följande:
    Maila Bugaboo genom deras hemsida så hjälper dom dig.
    Har gjort det nu.

*torkar tårar*
  • thj
    Emmsan skrev 2008-06-09 22:08:15 följande:
    åhh där är du ju ;) åste fråga en sak.. har tappat en "plupp" uppepå mitt ena framhjul hahaha är det ngt man kan få tag på löst???
    Är det den pluppen som håller fast hjulet?längst upp?
    Kramizz
  • Fru Indosaurie
    Stormis skrev 2008-06-09 22:17:40 följande:
    Suri: Inget svar på mitt inlägg direkt, men svenska butiken lockar lite just nu... Ingen med goda erfarenheter att reklamera utomlands. Eller som menar på att sannolikheten att ens behöva reklamera är minimal???
    jag har inte sett så många som måste reklamera bee, det verkar vara cam
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14