• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-06-08 23:16:29 följande:
    Ojdå, jättetrist! Dit ska jag på semester om ett par veckor så kan ju leta
    åhh va snäll du ärrr ;) nånstans inte vid po,p trillade den hahaha
  • oOrosamarängerOo
    Emmsan skrev 2008-06-08 23:17:45 följande:
    åhh va snäll du ärrr ;) nånstans inte vid po,p trillade den hahaha
    Får börja med att leta efter en po.p butik då
    Det går inte att beställa extraplupp som reservdel då, hört med thj?
  • Jåll

emmsan:
    OM!!!!!
    tell me how to do - Jag vill ha den HEL igen!!

Pistou skrev 2008-06-07 19:06:26 följande:
    Ingen som vet om ståbrädan är bra? Här kanske det pratas mer om de olika färgerna och barnvagnsmodellerna... Det hade varit jättebra om någon har lust att ge mig lite info om ståbrädan, vad den kan tänkas kosta, etc. Stort tack på förhand!
    Jag har en original till min Cam och e helnöjd. Å andra sidan har jag inte haft ngn annan och kan inte jämföra. MEN: Den är stadig och rejäl och lätt att fälla upp, så den får + av mig. Då vi har tätt mellan barnen så har ståbrädan används endast ihop med sittdelen. Hela liggdelsperioden togs med syskonvagnen.
    Pris beror på var man handlar, i USA är det (såklart) billigare men de levererar inte till EU. Hoppas du blir nöjd!
  • Jåll

SooJuicy -Du thj -har hon stenhård kallt på allt om BB ?! I så fall har man verkligen hittat till rätt tråd...

THJ hjälp oss stackars plupplösa!!!

• Emmsan
    Jåll skrev 2008-06-08 23:31:08 följande:
    SooJuicy -Du thj -har hon stenhård kallt på allt om BB ?! I så fall har man verkligen hittat till rätt tråd...THJ hjälp oss stackars plupplösa!!!
    THJ har stenkoll på allt jag lägger mitt sista hopp till henne vill oxå ha min hel igen :(
  • Liam o Engla
    Jåll skrev 2008-06-08 23:31:08 följande:
    SooJuicy -Du thj -har hon stenhård kallt på allt om BB ?! I så fall har man verkligen hittat till rätt tråd...THJ hjälp oss stackars plupplösa!!!
    THJ har STENkoll, hon har en egen butik fylld med bugaboos
    Liam 051107 Engla 070504
  • Fru Indosaurie
    Jåll skrev 2008-06-08 23:28:20 följande:
    emmsan:OM!!!!!tell me how to do - Jag vill ha den HEL igen!!Jag har en original till min Cam och e helnöjd. Å andra sidan har jag inte haft ngn annan och kan inte jämföra. MEN: Den är stadig och rejäl och lätt att fälla upp, så den får + av mig. Då vi har tätt mellan barnen så har ståbrädan används endast ihop med sittdelen. Hela liggdelsperioden togs med syskonvagnen. Pris beror på var man handlar, i USA är det (såklart) billigare men de levererar inte till EU. Hoppas du blir nöjd!
    neiman marcus levererar till sverige, sen om dom har ståbrädan har jag ingen större koll på Cool
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Jåll

Nice! Ska kontakta denna THJ då! Bättre kan det inte bli Glad eller, ja, hade ju vart trevligt om vagnen vart hel såklart...

Neiman Marcus -hade ingen koll på de -tur attIndosaurie hade det!

Nu e de dags å krama kudden -inte nog med att man hittat rätt tråd -det är ju lätt å fastna oxå...

• Vallie

ni som har parasoll, blir ni inte irriterade på det? eller är det bra?
    är det billigare att köpa på nätet än i butik? funderar på att knalla till gucce och se om de har det där...

• Trojka
    Vallie skrev 2008-06-09 09:42:43 följande:
    ni som har parasoll, blir ni inte irriterade på det? eller är det bra?är det billigare att köpa på nätet än i butik? funderar på att knalla till gucce och se om de har det där...
    Jag ÄLSKAR mitt! Kan inte fatta varför jag inte köpt ett tidigare (tragglade med filtar o uvskydd förra sommarn)? Priset är nog ungefär samma överallt så knalla du till Gucce.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14