• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Senap

I löv it!

Vallie skrev 2008-06-09 09:42:43 följande:
    ni som har parasoll, blir ni inte irriterade på det? eller är det bra?är det billigare att köpa på nätet än i butik? funderar på att knalla till gucce och se om de har det där...
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Vallie

åå vad kul, då ska jag köpa ett idag, hoppas bara de har rosa, vore fint till min gula topp

• Kajsan
    Vallie skrev 2008-06-09 10:12:19 följande:
    åå vad kul, då ska jag köpa ett idag, hoppas bara de har rosa, vore fint till min gula topp
    Nästan säker på att de inte har rosa, kan ha svart eventuellt.
    Men ring och hör.
    Det är väldigt urplockat där.
  • Vallie
    Kajsan skrev 2008-06-09 10:43:05 följande:
    Nästan säker på att de inte har rosa, kan ha svart eventuellt.Men ring och hör.Det är väldigt urplockat där.
    okej tack för tipset, ska ringa ch kolla.
    någon som vet att de har rosa inne någonstans i sthlm annars?
  • Stormis

Skall inhandla en Bee i veckan så snart är jag Bugga-ägare, det trodde jag inte
    Har fått pris på 3800 från PingPong. Har tidigare betsällt min Mutsy därifrån när den inte fanns i Sv. Men eftersom Bee nu finns här, men en lusentapp dyrare försöker jag nu förhandla lite med min butik. Problemet om man köper utomlands blir ju med reklamationer och så. Verkar ju vara en del problem för en del av er, så:
    Om man inte har obegränsat med pengar - är det värt 1000 kr extra att köpa i Sv för att lätt få stöd och support vid ev framtida fel???

• Mstery

JAAAA! Nu har vi äntligen beställt en cam! Igår gick det ju inte..samma problem för mig idag så jag tryckte på tripledeal istället och då gick det.

Det blev en helbrun cam med ståbräda, tiny tot och vinterhjul. Kan man be dom kolla chassit innan dom skickar?

• myHappiness
    Mstery skrev 2008-06-09 11:24:38 följande:
    JAAAA! Nu har vi äntligen beställt en cam! Igår gick det ju inte..samma problem för mig idag så jag tryckte på tripledeal istället och då gick det. Det blev en helbrun cam med ståbräda, tiny tot och vinterhjul. Kan man be dom kolla chassit innan dom skickar?
    Då de haft så många reklamationer, kan man ju hoppas att de kollar alla vagnar noga innan de skickar dem! Men å andra sidan, kollades mitt chassi innan det skickades, och ändå var det defekt. Men jag skulle nog ändå maila dem och be dem kolla noga innan de sänder. För säkerhets skull.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14