• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-08-08 23:51:04 följande:

Ja ha va de så de va! Jo men de e klart den är väl special designad då mammsens inte visste jag att din gecko vart så dyr och jag som trodde att de va för att dom fick en cameleon på köpet... fy vad jag e puckad
    Avis va
  • Madeleine

Hej tjejer!!!
    (antar inte at några killar är med i den här tråden :))
    Har en Bugaboo Cameleon Denim oc är super super nöjd. Har fått så månag komplimanger och tycker det är världens smidigaste vagn.
    Har nu en fråga. När tycker ni man ska byta från liggdel till sittdel. Det finns lite plats kvar för henne att ligga. Honär 67 cm lång och 5½ månad gammal. Är så sugen på att byta men sover dem lika branär man är ute med vagnen. Har aldrig testat. Vill inte hon ska få mersmak om jag inte bestämt mig. Med hopp om svar. Kram

• oOrosamarängerOo

O här har ni haft det kul ser jag

Igår åkte denimbasen på )) snyggobuggen! Hade glömt hur jädrans svårt det är att få på sittdelen, tror ju man ska knäcka hela ramen men mödan värld!

FinalFantasy skrev 2008-08-08 23:16:31 följande:
    www.minidani.se/Minidani/images/shop/diana_pi...Mitt fynd för 214 kr inkl frakt helt ny

Den va ju jag påväg att köpa på ders förra jätterea, men ångrade mig. Får du fota sen
  • WilliamNellyJamie
    Madeleine skrev 2008-08-09 04:23:54 följande:
    Hej tjejer!!! (antar inte at några killar är med i den här tråden :))Har en Bugaboo Cameleon Denim oc är super super nöjd. Har fått så månag komplimanger och tycker det är världens smidigaste vagn.Har nu en fråga. När tycker ni man ska byta från liggdel till sittdel. Det finns lite plats kvar för henne att ligga. Honär 67 cm lång och 5½ månad gammal. Är så sugen på att byta men sover dem lika branär man är ute med vagnen. Har aldrig testat. Vill inte hon ska få mersmak om jag inte bestämt mig. Med hopp om svar. Kram
    byt du jag gjorde det när min var 4 mån och han sover ännu bättre nu
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • oOrosamarängerOo
    Hej tjejer!!! (antar inte at några killar är med i den här tråden :))Har en Bugaboo Cameleon Denim oc är super super nöjd. Har fått så månag komplimanger och tycker det är världens smidigaste vagn.Har nu en fråga. När tycker ni man ska byta från liggdel till sittdel. Det finns lite plats kvar för henne att ligga. Honär 67 cm lång och 5½ månad gammal. Är så sugen på att byta men sover dem lika branär man är ute med vagnen. Har aldrig testat. Vill inte hon ska få mersmak om jag inte bestämt mig. Med hopp om svar. Kram
    Sittdelen är ju ergonomisk, skålad sits och går att ha i liggläge om man vill så går att byta närsom. Min skrutta är 5mån och bytte igår, finns nån i tråden som redan bytt vid 2½mån, så byt du om du vill
  • JohPet

Jag har haft min dotter i sittdelen sen hon vart ca 3 mån *suck* Storebror fick byta när han var 4 mån. Vet inte vad jag gör för fel med mina barn, men de bara vägrar att ligga ner plant. Men det funkar i alla fall

• WilliamNellyJamie

jag håller på gå i två bitar jag vill ha min vagn nu.......de kommer på fre men de åker till släkt direkt efter flyget och jag kan ju jaga dem men absolut nästa mån har jag den .......

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • FinalFantasy

eller hur Rea på rea = superrea och så söt!!

Noas mamma skrev 2008-08-08 23:43:17 följande:
    FinalFantasy, I Like ditt fynd
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • FinalFantasy

Hej bytte själv vid fyra mån. Min dotter älskar att sova i den. Tror hon faktiskt söver bättre i sittdelen

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14