• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • fröken ida

Ja man är nog dömd till ett ständigt shoppingsug. DEt har ju inte blivit bättre sen jag börjat läsa och skriva här inne Min karl är galen på "den jäkla bugabootråden".

Jag röstar också på sandbas.

Älskade Edvin
  • Kajsan

Åååå ni har ju ett ypperligt tillfälle att ge er ut i syskonvagnsträsket Jag skulle inte klara mig utan syskonvagn.

• fröken ida
    Stormis skrev 2008-08-09 13:17:38 följande:
    fröken ida skrev 2008-08-08 23:13:35 följande: Jag har en BeQuick. Tycker att den är for stor för att hänga på handtaget, känns inte så snyggt. Jag har den i korgen under. Kom på mig själv att inte använda en "riktig" skötväska så den passar mig bra. Får ner 3 blöjor, en bit plastad frotté, en barnmatsburk, extra grötpulver, sked, våtservetter. Istället hänger en BeMine på handtaget med "mina" prylar i. Dessvärre älskar min dotter PerkyPerennials (som den på Tradera) mer än mig för så fort hon ser den blir hon galen och måste få hålla i den. Och suga på den...
    Aha så du skulle inte rekomendera mig att köpa en sån om man ska ha den för att lite småprylar i när man typ går på stan eller tar promenader?
    Älskade Edvin
  • Stormis

fröken ida skrev 2008-08-09 13:22:39 följande:

Jo absolut. Det är bara jag som inte gillar att flytta runt på saker. Så jag har det väsentliga i den så knör jag ner hela den i min större väska när jag behöver mer med mig. (Fast jag laddar för en BeTween, men det inte om jag kommer att snvända den så mycket, tycker mest att den är snygg ).
  • Stormis

Blir inte klok på det här med åkpåsar och 1-åringar. Förra året hade hon fleeceoervall och åkpåsen lätt lagd över sig. Vad har man i år? Fleecen blir ju för kall utanför åkpåsen och en varmare overall blir ju för varm i!
    Vad ska jag köpa????

• fröken ida
    Stormis skrev 2008-08-09 13:26:42 följande:
    fröken ida skrev 2008-08-09 13:22:39 följande: Jo absolut. Det är bara jag som inte gillar att flytta runt på saker. Så jag har det väsentliga i den så knör jag ner hela den i min större väska när jag behöver mer med mig. (Fast jag laddar för en BeTween, men det inte om jag kommer att snvända den så mycket, tycker mest att den är snygg ).
    Det låter perfekt. Då klickar jag hem en med en gång
    Älskade Edvin
  • WilliamNellyJamie
    Kajsan skrev 2008-08-09 12:14:20 följande:
    Ja brun varukorg, sand bas och brun topp! Jag funderar på att köpa denim varukorg att ha till brun bas och denimtopp.
    gud va fint har du bild på den?
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • WilliamNellyJamie

måste säga att min sambo tycker det är kul med vagnar nu för tiden han har varit aktiv i bestämandet av vagn...han gillar sand/brun och brun/sand men hade aldrig tänkt att man kan ha  brun/sand/brun och sand/brun/sand

visst kan man köpa varukorg sep?

• Lottetottan

Snäälla, nåååågon!! Hjälp mig instruera mig hur jag spänner bromsen!!! Snääälla!!!

ღღ Stolt mamma till Elton, 10/10-07 ღ Och med en liten groda i magen, bf 10/4-09ღღ
  • WilliamNellyJamie

fråga thj hon vet!!!!

Lottetottan skrev 2008-08-09 13:50:06 följande:
    Snäälla, nåååågon!! Hjälp mig instruera mig hur jag spänner bromsen!!! Snääälla!!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14