• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • FinalFantasy

slma: Gul, sand, grön, svart och nån till.. tror det var orange eller rött Hon rotade i lagret åt mig.

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • FinalFantasy

Kajsan: Bonti säljer fleeceklädslar för 750 :-

• Noiis
    FinalFantasy skrev 2008-08-08 19:31:09 följande:
    Kajsan: Bonti säljer fleeceklädslar för 750 :-
    Precis
    FinalFantasy skrev 2008-08-08 19:30:52 följande:
    slma: Gul, sand, grön, svart och nån till.. tror det var orange eller rött Hon rotade i lagret åt mig.
    Åh vad gulligt av henne var sugen på en i gult men rött blir kanon snyggt endå! Vilken färg va du sugen på??
  • Noiis

Och just de bonti säljer även ut locken till skötväskorna för 100 kr tipsade här om dagen men tipsar igen!

• trullsa

fröken ida: Jag tror att man knäpper upp den med en hake och hänger den runt handtaget och knäpper den igen.

• FinalFantasy

Ville ha brun Men kan nog överväga en sand hehe.. skulle matcha min OiOi jag la undan till i morgon

Noas mamma skrev 2008-08-08 19:40:06 följande:
    Åh vad gulligt av henne var sugen på en i gult men rött blir kanon snyggt endå! Vilken färg va du sugen på??
  • Noiis
    FinalFantasy skrev 2008-08-08 20:12:26 följande:
    Ville ha brun Men kan nog överväga en sand hehe.. skulle matcha min OiOi jag la undan till i morgon
    Åh vilken av deras OiOi la du undan?? Stod och spanade på dom när jag köpte klädseln! Jag tycker att Bonti har bra utbud på väskor iallafall dom gångerna jag varit inne.. '

jag måste säga att jag blev sugen på att ringa bonti och kolla om dom har en i orange hemma byta den röda mot orange humm funderar.... Fast jag har ju en röd åkpåse så... matchar kanske bäst om jag behåller den röda! *tänker så de ryker* Nån som vill säga sitt RÖTT VS ORANGE
  • Senap
    Noas mamma skrev 2008-08-08 20:28:03 följande:
    Åh vilken av deras OiOi la du undan?? Stod och spanade på dom när jag köpte klädseln! Jag tycker att Bonti har bra utbud på väskor iallafall dom gångerna jag varit inne.. 'jag måste säga att jag blev sugen på att ringa bonti och kolla om dom har en i orange hemma byta den röda mot orange humm funderar.... Fast jag har ju en röd åkpåse så... matchar kanske bäst om jag behåller den röda! *tänker så de ryker* Nån som vill säga sitt RÖTT VS ORANGE
    Till vilken bas?
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Noiis

Grå

Shoegirl skrev 2008-08-08 20:30:46 följande:
    Till vilken bas?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14