• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • FinalFantasy

På måndag kommer min nya vagn sen kommer det sammanlagt 3 skötväskor och två klädslar under veckan Usch så man skämmer bort sig. Måste banne mig fixa kameran, slarvig med batteriladdandet Är för jag fotar för mycekt brudklänningar åt folk att jag kör slut på dem så fort Ska väl inte iof klaga De försörjer min shopping.
    Funderar på en UJ med på sidan bara för att

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • fröken ida
    FinalFantasy skrev 2008-08-09 08:50:44 följande:
    På måndag kommer min nya vagn sen kommer det sammanlagt 3 skötväskor och två klädslar under veckan Usch så man skämmer bort sig. Måste banne mig fixa kameran, slarvig med batteriladdandet Är för jag fotar för mycekt brudklänningar åt folk att jag kör slut på dem så fort Ska väl inte iof klaga De försörjer min shopping.Funderar på en UJ med på sidan bara för att
    Ja jag trodde barnvagnsbegäret skulle försvinna när jag köpte min bugga men jag suktar fortfarande efter andra vagnar som UJ och Quinny. Sen har man dessutom sug efter alla assocearer till buggan. Det är tufft att vara Bugabooägare.
    Älskade Edvin
  • WilliamNellyJamie

herregud säger jag bara!!!!

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • FinalFantasy

Haha eller hur Hade iof barnvagnsnojja redan med första barnet Då var jag dock duktig och sålde av mig de andra i samma takt men nu vill man behålla alla och ha fler! Jag vägrar ju sälja min Bugaboo Problemet är att vi har inte plats för dem sen om jag skaffar för många. Har kvar en syskonvagn med som jag inte heller vill sälja Och den tar plats!!

fröken ida skrev 2008-08-09 09:10:31 följande:
    Ja jag trodde barnvagnsbegäret skulle försvinna när jag köpte min bugga men jag suktar fortfarande efter andra vagnar som UJ och Quinny. Sen har man dessutom sug efter alla assocearer till buggan. Det är tufft att vara Bugabooägare.
  • FinalFantasy

Btw nån som har koll på bra inköpsställen i närheten av new jersey? (stavas väl så ) Kom på attmin bästa kompis karl bor där Hon åker dels dit ibland och han hit ibland så man kanske kan flirta med dem lite!

• Stargirl
    Madeleine skrev 2008-08-09 04:23:54 följande:
    Hej tjejer!!! (antar inte at några killar är med i den här tråden :))Har en Bugaboo Cameleon Denim oc är super super nöjd. Har fått så månag komplimanger och tycker det är världens smidigaste vagn.Har nu en fråga. När tycker ni man ska byta från liggdel till sittdel. Det finns lite plats kvar för henne att ligga. Honär 67 cm lång och 5½ månad gammal. Är så sugen på att byta men sover dem lika branär man är ute med vagnen. Har aldrig testat. Vill inte hon ska få mersmak om jag inte bestämt mig. Med hopp om svar. Kram
    Svårt det där med att byta. Jag tycker att barnen sover minst lika bra i sittdelen men den är inte lika skyddande som liggdelen och det gillade jag i början. Bytte själv vid 5 månaders ålder till yngsta dottern.
  • fröken ida
    Madeleine skrev 2008-08-09 04:23:54 följande:
    Hej tjejer!!! (antar inte at några killar är med i den här tråden :))Har en Bugaboo Cameleon Denim oc är super super nöjd. Har fått så månag komplimanger och tycker det är världens smidigaste vagn.Har nu en fråga. När tycker ni man ska byta från liggdel till sittdel. Det finns lite plats kvar för henne att ligga. Honär 67 cm lång och 5½ månad gammal. Är så sugen på att byta men sover dem lika branär man är ute med vagnen. Har aldrig testat. Vill inte hon ska få mersmak om jag inte bestämt mig. Med hopp om svar. Kram
    Min son är 6 månader och vi har inte bytt ännu. Jag ska göra det nästa vecka tänkte jag. Han sover nästan alltid när vi är ute med vagnen så jag har inte känt behov trots att han är stark i kroppen för övrigt. Det verkar vara väldigt olika från barn till barn när man byter. Man får gå på magkänsla tror jag.
    Älskade Edvin
  • Stargirl
    FinalFantasy skrev 2008-08-09 09:18:11 följande:
    Btw nån som har koll på bra inköpsställen i närheten av new jersey? (stavas väl så ) Kom på attmin bästa kompis karl bor där Hon åker dels dit ibland och han hit ibland så man kanske kan flirta med dem lite!
    Sök på Bugaboo.com.
    *~Bugaboo RULES~*
  • FinalFantasy

Thank you Skiljer sig priserna så mycket att det är värt det?

Stargirl skrev 2008-08-09 09:57:03 följande:
    Sök på Bugaboo.com.
  • oOrosamarängerOo
    FinalFantasy skrev 2008-08-09 09:57:30 följande:
    Thank you Skiljer sig priserna så mycket att det är värt det?
    Nej! Inte enligt mig
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14