• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lottetottan
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-09 13:51:49 följande:
    fråga thj hon vet!!!!
    Tack!
    ღღ Stolt mamma till Elton, 10/10-07 ღ Och med en liten groda i magen, bf 10/4-09ღღ
  • imaj
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-09 13:42:37 följande:
    måste säga att min sambo tycker det är kul med vagnar nu för tiden han har varit aktiv i bestämandet av vagn...han gillar sand/brun och brun/sand men hade aldrig tänkt att man kan ha  brun/sand/brun och sand/brun/sandvisst kan man köpa varukorg sep?
    Jepp det kan man :) bl.a. på kidzshop.se.
    Hörrni tjejer, hänger between bra tsm med beconnectedclipsen? Är så sugen på en men funderar om den hänger så snyggt som jag vill....
  • WilliamNellyJamie
    imaj skrev 2008-08-09 13:54:28 följande:
    Jepp det kan man :) bl.a. på kidzshop.se.Hörrni tjejer, hänger between bra tsm med beconnectedclipsen? Är så sugen på en men funderar om den hänger så snyggt som jag vill....
    aha alltså thj man ska kontakta!!!!!Skrattande
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • imaj
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-09 14:01:36 följande:
    aha alltså thj man ska kontakta!!!!!
    Jepp!
  • Stargirl
    Stormis skrev 2008-08-09 13:28:18 följande:
    Blir inte klok på det här med åkpåsar och 1-åringar. Förra året hade hon fleeceoervall och åkpåsen lätt lagd över sig. Vad har man i år? Fleecen blir ju för kall utanför åkpåsen och en varmare overall blir ju för varm i!Vad ska jag köpa????
    En ett åring som snart börjar gå måste ha en riktig vinter overall. När hon sitter i sittdelen så blir det inte för varmt. Och om det är riktigt många + grader så öppna åkpåsen och ta av locket.  Jag har haft åkpåse upp till 2,5 år.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-08-09 14:18:54 följande:
    En ett åring som snart börjar gå måste ha en riktig vinter overall. När hon sitter i sittdelen så blir det inte för varmt. Och om det är riktigt många + grader så öppna åkpåsen och ta av locket.  Jag har haft åkpåse upp till 2,5 år.
    Fast nu förstår jag inte, om man har åkpåse så behövs ju ingen overall öht, då räcker det ju med innekläderna i åkpåsen?
    Eller jag kanske missuppfattar?
  • Suri
    Kajsan skrev 2008-08-09 14:21:23 följande:
    Fast nu förstår jag inte, om man har åkpåse så behövs ju ingen overall öht, då räcker det ju med innekläderna i åkpåsen?Eller jag kanske missuppfattar?
    Ettåringen kommer att vilja gå själv och leka ibland. Och då är det ju för kallt med bara en fleece på vintern.
    Bara innerkläder kommer att bli för kallt även för en liten bebis. När det är vinter.
  • WilliamNellyJamie

klart man måste ha overall fast man har åkpåse.....det går ju inte utan!!!

• Stargirl
    Kajsan skrev 2008-08-09 14:21:23 följande:
    Fast nu förstår jag inte, om man har åkpåse så behövs ju ingen overall öht, då räcker det ju med innekläderna i åkpåsen?Eller jag kanske missuppfattar?
    Det är klart man måste ha overall på en ettåring? Har du innekläder innanför åkpåsen på en ettåring eller missförstod jag dig? I sthlm är det iaf uteslutet även för en liten bebis. Då har vi alltid minst fleece.
    *~Bugaboo RULES~*
  • WilliamNellyJamie

det är inte många barn som ligger blixt stilla under åkpåsen de vill ja armarna framme och då måste man ju overall likande kläder och de kanske vill gå av och leka då är det ju kört

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14