pappa söker?
söker efter kärleken och familjelivet , nån fler en jag som letar ? tips på bra sidor för oss begagnade singel killar/tjejer ![]()
söker efter kärleken och familjelivet , nån fler en jag som letar ? tips på bra sidor för oss begagnade singel killar/tjejer ![]()
nej barn ska ju inte va ett hinder , men det tycker ju många tydligen EVEN tjejer specielt på dejting sidor enligt mig, blir så trött ,
Heej..
Jag är oxå singel med 1 dotter..
Har testat internetsejting, men inget napp..
Tycks inte finnas nån i min stad som vill ha en tjej med barn...
kan det vara så att folk kanske tror att man är liksom " upptagen" bara för att man går med barn i handen eller i vagnen?visst man får blickar men inte mer än så blir det ju.haha man ska väl inte behöva ta och gå med en stor skylt på ryggen och magen som det står..Japp här har ni en singel tjej
skämt och sido ja hur gör man igentligen då man vill så gärna träffa nån att dela sitt liv med?verkar ju hopplöst
Lona: Hehe ja Jag får blickar på mig när jag är ute o går.. men inget mer än så :(
Verkar som att jag kommer få leva själv med min dotter. vill ju verkligen hitta nån att dela mitt lv med.. men hur gör man?? :D
Hehe komiskt, jag har faktiskt oxå tänk skffa en tröja som står ensamstående mamma på.. hehe..
hehe iden med tröjan var ju inte heller så dum
ja det löser sej väl detta med att hitta en partner förr eller senare!ensamheten är hemsk,så mkt roligare om man är två