• mrbandit1

pappa söker?

söker efter kärleken och familjelivet , nån fler en jag som letar ? tips på bra sidor för oss begagnade singel killar/tjejer

• Svar på tråden pappa söker?
  • Celestial

Jag tycker ni ser negativt på er själva   De flesta vuxna är väl "begagnade"?

Om det klickar med någon backar man i allmänhet inte ur för att den andra har barn (av egen erfarenhet), utan man ger det en chans, även om det kanske inte var vad man tänkt sig.

• gohappy

Ni får göra två trådar:
    1. man söker kvinna
    2. Kvinna söker man.
    Ni ska se att ni begnade mamma och pappor kanske finner varnandra här!
    Sen tycker jag att när man kommit igång med barn eller blivit äldre utan barn...så har jag hört när det varit undersökningar att man träffar sin partner hos vänner och bekanta...på fester, bröllop,etc
    Sällan på krogen, datingsater etc

• Celestial

Är ni säkra på att det är just att ni har barn som gör att det är svårt att hitta någon? Säger de det, eller är det som ni tror? 

TS, de tjejer du varit i kontakt med vill alltså inte träffa en kille som har barn, trots att de själva har barn, om jag fattat det rätt?

• Sailor

Jag ställer mig samma fråga som ovanstående talare (celestial). Är ni säkra på att det är just det att ni har barn som gör det svårare? Okej man har ju inte tiden att ränna på krogen eller ut å flänga men de facto att det är svårt att träffa ngn som accepterar att man har ett barn sedan tidigare.Det tror jag inte på. I mitt fall stämmer det iaf inte, har aldrig märkt av ngt ointresse pga att jag har barn. Och jag tror då inte det stämmer för er heller. När man blir kär så accepterar man det mesta ju!

Ang frågan jag ställde om att ha som önskan att den man träffar inte har barn sedan tidigare trots att man själv har barn så förstår jag ts resonemang men jag undrar om ni tycker att det är knäppt att önska sig det...

• Lona

jag tycker det verkar så iaf...alltså att det är svårare pga att man har ett barn men det är ju vad jag trott.Som jag skrev ovan så har man ju blivit " nobbad" bara för att man då är förälder så vad ska man tro?

• mrbandit1
    Sailor skrev 2008-06-07 21:38:43 följande:
    Jag ställer mig samma fråga som ovanstående talare (celestial). Är ni säkra på att det är just det att ni har barn som gör det svårare? Okej man har ju inte tiden att ränna på krogen eller ut å flänga men de facto att det är svårt att träffa ngn som accepterar att man har ett barn sedan tidigare.Det tror jag inte på. I mitt fall stämmer det iaf inte, har aldrig märkt av ngt ointresse pga att jag har barn. Och jag tror då inte det stämmer för er heller. När man blir kär så accepterar man det mesta ju! Ang frågan jag ställde om att ha som önskan att den man träffar inte har barn sedan tidigare trots att man själv har barn så förstår jag ts resonemang men jag undrar om ni tycker att det är knäppt att önska sig det...
    måste bara säga en sak, ni är ju tjejer som har barn, men som kille så tycker jag att så fort jag nämner barn för dom så blir det nobben, vet inte om jag har otur eller om det något annat som gör det, kan ju säga som så att jag är nog en riktigt bra kille så några fel på mig är det nog inte ,ser bra ut tycker jag nog att jag gör med, det finns tråkigare killar
  • Caffreys

Jag tycker inte att kille med barn är något hinder. Tyckte även så innan jag fick barn själv.

Tror nog helt enkelt det är så att du inte träffat rätt än.

mrbandit1 skrev 2008-06-08 11:15:25 följande:
    måste bara säga en sak, ni är ju tjejer som har barn, men som kille så tycker jag att så fort jag nämner barn för dom så blir det nobben, vet inte om jag har otur eller om det något annat som gör det, kan ju säga som så att jag är nog en riktigt bra kille så några fel på mig är det nog inte ,ser bra ut tycker jag nog att jag gör med, det finns tråkigare killar
Svar på tråden pappa söker?