• mrbandit1

pappa söker?

söker efter kärleken och familjelivet , nån fler en jag som letar ? tips på bra sidor för oss begagnade singel killar/tjejer

• Svar på tråden pappa söker?
  • Celestial
    Svar på #39

Menar du då tjejer du träffar IRL?  Vad är det för sorts tjejer? 

• mrbandit1

nej inte live, men när man sitter över internet , många som skriver att dom inte vill ha killar med barn sedan tidigare even tjejer som redan har barn skriver så , efter som jag inte går på krogen osv så är ju internet dejting det som är enklast,

• Dadindacity

Tror det finns två stora anledningar för varför det är svårt att träffa nån ny för många singelföräldrar:

1. Det är svårt att hitta tillräckligt med tid för att över huvud taget träffa någon, och om man ändå skulle stöta på drömprinsessan/prinsen så är det nästan ännu svårare att få tid över för att dejta.

2. Om det man önskar sig mest av allt är att träffa nån ny och få den familj man hoppats på nån gång i tiden så märks det på en, och alldeles oavsett anledning så upplever dom flesta att desperata människor är oattraktiva.

Men å andra sidan har man betydligt mer tid över för sitt/sina barn och kan vara en mycket bättre förälder än alla som inte är singelföräldrar

• septbebis
    Sailor skrev 2008-06-07 21:38:43 följande:
    Jag ställer mig samma fråga som ovanstående talare (celestial). Är ni säkra på att det är just det att ni har barn som gör det svårare?
    Dyker in i tråden.

Jag reggade mig på skoj på ett sånt här singelställe på nätet. (minns inte namnet). Jag hade då skrivit ut att jag har barn. I sin profil även skulle man beskriva sin kropp.  Jag är mullig så jag skrev det.

Fick ett mail från en kille som skrev ungefär att mina chanser att träffa någon inte är stora eftersom jag har barn plus är mullig.
  • septbebis
    Dadindacity skrev 2008-06-08 19:58:09 följande:
    Tror det finns två stora anledningar för varför det är svårt att träffa nån ny för många singelföräldrar:1. Det är svårt att hitta tillräckligt med tid för att över huvud taget träffa någon, och om man ändå skulle stöta på drömprinsessan/prinsen så är det nästan ännu svårare att få tid över för att dejta.2. Om det man önskar sig mest av allt är att träffa nån ny och få den familj man hoppats på nån gång i tiden så märks det på en, och alldeles oavsett anledning så upplever dom flesta att desperata människor är oattraktiva.Men å andra sidan har man betydligt mer tid över för sitt/sina barn och kan vara en mycket bättre förälder än alla som inte är singelföräldrar
    Instämmer på alla punkter.
  • mrbandit1

ja man får vell, testa å gå op krogen då ska nog ta å fixa en sin där T,shirt text (SINGEL) på ryggen haha ,

• Celestial
    Svar på #44
    Skrev han till dig bara för att berätta att han trodde det? Vilken idiot rent ut sagt
    Vet inte hur det funkar på sådana sidor, men jag kan tänka mig att en del gillar att trycka till andra.
  • Celestial

De singelföräldrar jag känner och har känt genom åren tycker inte att det varit svårare att träffa någon, alla är överens om det. Därför blev jag förvånad när jag läste i den här tråden.

• mrbandit1

ja jag hoppas bara jag hittar nån,  för jag springer runt här å letar fel på mig just nu, vet ju inte varför jag har sån otur med allt , ja menar ja är inte krässen eller liknande . .

Svar på tråden pappa söker?