• mrbandit1

pappa söker?

söker efter kärleken och familjelivet , nån fler en jag som letar ? tips på bra sidor för oss begagnade singel killar/tjejer

• Svar på tråden pappa söker?
  • mrbandit1

ja jag måste säga att det går inge vidare , har just fixat en sida på mötesplatsen,  men har redan tröttnat på alla oseriösa,  hur svårt ska det va att hitta nån trevlig tjej som vill leva familjeliv, ??? 

• gohappy

Jo, oseriösa måste man nog räkna med, men hur begagnad är du egentligen? Nån dag så hittar du nån!

• mrbandit1

jag är vell inte mer begagnad en någon annan som har barn och är singel , jag söker  endast tjejer med barn sedan tidagare efter som det är det som känns rätt för mig ,

• Lona

här är en till som är singel med barn,har testat att vara medlem på spraydate,norrlandskontakten,mötesplatsen men det verkar vara svårt med seriösa killar.Och när man har barn sen tidigare m.m. är man nån annorlunda människa för att man är en förälder..usch jag har gett upp sökandet saknar verkligen tvåsamheten men man vill ju inte verka desperat heller..

• mrbandit1

hej jag håller med , man vill ju inte va desperat, men snart undrar man ju? 

• Lona

ja du det är inte långt i från..man vill ha det där som alla andra familjer,myset,det roliga,det tråkiga,det underbara,ja allt helt enkelt.Man har vart ensam alldeles för länge...ja men man kanske inte ska leta som många säger utan ta det bara som det kommer,som typ en blixt från himlen så står han där*ler ja inte vet jag..

• Lily38

Hej..är m singel m barn o jag har provat spraydate nu ett tag..har ingen vidare tur. är visserligen urusel på att skriva presentationer men ändå. men jag är inte så förtjust i internetdejting...skulle vara bra om mannen i mitt liv kunde ringa på dörren o säga "hej snygging nu är jag här!!", hahaha!!!

• Sailor

noroli
    håller med. Internet är nog inte riktigt min grej heller...Jävligt mkt lättare om han bara kom å knacka på dörren!

Beträffande att träffa ngn när man har barn så låter ni grymt pessimistiska. Tänker¨inte tro att det är som ni beskriver.

Tycker ni förresten att man bör träffa ngn som har barn när man själv har barn eller tycker ni att det är okej om man helst vill träffa ngn som inte har barn fast man själv har barn?

• Lona

för mej spelar det ingen som helst roll om han har barn eller ej men frågan är ju om han tycker det är okej att man har barn.Många killar kan tycka det är jobbigt kanske,då man har blivit nobbad pga att man då har ett barn.Hur ska man tolka det då?Jag berättar ju och det står tom i presentationen att jag har barn.Man har fåt typ mail.." Ja det var ju synd att du hade barn" Ehh?...innan jag vart förälder så tyckte jag att det var helt okej då också om killen hade barn,skulle inte göra mej ett dugg.Som sagt barn eller ej är inga hinder för min del iaf

• mrbandit1

jag tycker för min del att jag är mer intresserad av en tjej som har barn bara för jag själv har barn, tror det blir enklare att få ett bra familjeliv, man förstår varandra bättre på något vis , det är vad tycker och vad jag söker,

Svar på tråden pappa söker?