Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink igen o igen!

Liiza skrev 2008-06-16 22:41:40 följande:
    Tack för tipset! Jag använder inte gloss heller egentligen, men fick för mig att testa igen nu, det kändes lite somrigt! Jag ha ett gloss som heter"Loreal Glam Shine Juice", så det du tipsar om kanske sitter bättre!
    Jag har båda, och jag gillar känslan av glam shine juice bättre, men 6 hours håller betydligt längre!
  • Fluffguf
    Sara84 skrev 2008-06-18 19:53:43 följande:
    Oooh äntligen har jag löst problemet med att inte kunna beställa från sidor som endast levererar inom USA!!Kolla in den här länken: www.myus.comDe fixar en egen "amerikansk brevlåda" och sedan fraktar de varorna viadre till Sverige! Woohooo!Midsommarshoppingen är i full fart!=)
    Åh, sånt är farligt ju! Men jag måste nog vänta tills lönen i juli åtminstone
  • Fluffguf

Idag har jag äääntligen masat mig ner och hämtat min beautybag (jag var bortrest tills i måndags). Jag håller med om att förra gången var bättre, men några roliga saker var det absolut! Jag fick ett snyggt nagellack som var ljusrosa iaf, perfekt eftersom jag bara äger ett lack innan 

• Fluffguf
    trolltyg skrev 2008-06-19 18:25:33 följande:
    Har kollat lite snabbt och det finns lite olika alternativ, för en engångsskickning på det billigaste alternativet så betalar man ca 20 dollar för själva adressen och sedan är det fraktkostnad till själva sverige och det berodde lite på vikten. Om jag förstått allt rätt vill säga
    De 20 dollarna man betalar är en engångskostnad alltså? Det är ju inte så farligt, frakten brukar ju vara rätt okej. Det hade varit grymt att kunna handla allt man kan i USA!
  • Fluffguf
    02Smulan skrev 2008-06-21 21:23:45 följande:
    Vilken primer för ögonskugga tycker ni är bäst? Har sålt tre olika märken men faktiskt inte provat dem själv!! På mig sitter skuggorna hyfsat bra så jag är mer ute efter starkare ton på skuggorna...Vill gärna höra era erfarenheter!
    Jag har bara provat Urban Decay, men jag är nöjd med den iaf!
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2008-06-22 12:24:06 följande:
    Hej allihopa! Hoppas att ni har haft en bra midsommar. Själv hade jag sol, sill och grill hela dagen. Ser man på Fluffguff, vi har en moderator i tråden! Grattis.
    Tack

Här hade vi regn och åter regn på midsommar, men jordgubbarna var goda iaf!
  • Fluffguf
    greeneyes skrev 2008-06-22 18:07:09 följande:
    Jaha, har inte fått nåt sånt mail. Då fattar jag
    Inte jag heller.
  • Fluffguf

Vad använder ni för att ta bort nagellack? Jag har inte målat naglarna sedan jag bodde hemma och då snodde jag av mamma

• Fluffguf
    Shoppingtokig skrev 2008-06-23 16:01:47 följande:
    Nagellackremover utan aceton
    Jo, så långt är jag med, men är det någon speciell som är bra?
  • Fluffguf
    Knott skrev 2008-06-23 16:13:10 följande:
    Jag använder alltid Depends "supersnabba" remover, fri från aceton men ruggigt snabb och man slipper stå och gnugga i evigheter. Finns på typ ICA, H&M, Åhléns etc.
    Tack! Jag ska kolla in den när jag är i stan!
Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!