Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink igen o igen!

Fridapida skrev 2008-07-21 19:07:04 följande:
    Okej, då är det den typ av produkt jag rekomenderade som du ska ha. Det andra är en styling.
    Ah, vad bra! Jag har verkligen noll koll Tack!
    Member of the official Sciarlotta fanclub
  • Fluffguf
    Knott skrev 2008-07-21 20:43:59 följande:
    Jag skulle rekommendera dig att kika på Silk Therapy från BioSilk. Det är en extremt vårdande produkt som både skyddar mot värmeskador och föroreningar samt gör håret glänsande. Jag applicerar _alltid_ några droppar i längderna och topparna efter att jag tvättat håret (när det fortfarande är blött), innan jag har i andra eventuella stylingprodukter och innan jag stylar. makeupoholic.blogspot.com/2008/05/top-5-sknhe...
    Tack för tipset, det låter ju bra! Var köper man den?
  • Fluffguf
    Knott skrev 2008-07-21 20:55:15 följande:
    På salong. Tyvärr har jag inte lyckats hitta den varken på Lookfantastic eller Strawberrynet, den är dyr den lilla rackaren (men extremt dryg). Den är sjukt billig i USA så jag köper alltid när jag är där eller ber kompisar köpa om de ska åka. Men om jag var tvungen att betala Sv-pris skulle jag köpa den ändå, så bra är den faktiskt.
    Jag har hört av en kompis att det ska finnas en outlet i göteborg, kanske de har den där... Annars har jag en kompis som är frisör, hon kan nog fixa lite rabatt
  • Fluffguf
    Pokergirl skrev 2008-07-21 22:20:52 följande:
    Hos www.goddess-within.com finns Silk Therapy till bra pris.
    Grymt, tack!
  • Fluffguf
    Grynet81 skrev 2008-07-22 18:15:45 följande:
    På Allum, Partille har de en outlet.
    Åh vad bra, vet du vad de har ungefär?
    Det är perfekt, för sambon har pratat i månader om att vi ska åka dit och äta på max, och nu har vi en anledning
  • Fluffguf
    Shoppingtokig skrev 2008-07-22 21:31:26 följande:
    Var det just den Silk Therapy du var ute efter? Jag bor ju knappt 10 min gångavstånd från Allum om du ville att jag skulle kika efter nåt?! Imorgon ska jag göra annat men på torsdag skulle jag kunna kolla
    Det skulle ju vara super! Tack!
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2008-07-22 21:52:06 följande:
    Annars kan du ju bara ringa dem och fråga.
    Då har ju inte shoppingtokig någon ursäkt för att gå dit
  • Fluffguf
    Shoppingtokig skrev 2008-07-24 17:09:46 följande:
    Fluffguf ------> Var på Bellbox idag och tyvärr fanns den inte där. De hade inte det märket över huvud taget, tyvärr
    Vad trist Tack för att du tittade iaf!
  • Fluffguf
    trolltyg skrev 2008-07-27 19:21:32 följande:
    Läste precis i en frisyr tidning om en hårsprej för de som gillar att platta håret. Paul Michell har kommit med en värmeskyddande sprej som dessutom ska motverka fukt under dagen så att håret ej frissar sig i fuktigt väder. Visst var det någon som sökte nått liknande?
    Ja, det var jag! tack för tipset! finns den på nätet någonstans?
Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!