Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink igen o igen!

Altair skrev 2008-06-23 16:32:28 följande:
    Den tycker jag också om. För första gången är det inga problem att få bort lacken.
    Vad bra, då testar jag den!
    Ett tag i tonåren hade jag alltid långa och målade naglar, jag har verkligen lust att försöka få det igen!
  • Fluffguf

Liiza: tack för tipset om blincs gratisprov, det hade jag helt missat! Gratis är gott

• Fluffguf

Det är verkligen inte bra att hänga här, jag får köpbegär för saker jag aldrig har velat ha! Jag har inte målat naglarna sedan jag var 16, men helt plötsligt sitter jag och funderar på vilka färger jag ska köpa vid nästa lön

• Fluffguf

Jag hade lite flyt igår när jag skulle köpa depends nagellacksremover, så den var på rea och kostade bara 19:- Jag är nöjd iaf, tack för tipset! Sedan hade de superrea på isadoraskuggor också, så det slank ner några såna också. Sambon tyckte att jag hade precis likadana hemma, men det var absoluuut inte sant Oskyldig

• Fluffguf
    Linny skrev 2008-06-26 20:52:49 följande:
    Kul Beställ Dazzlerey nästa gång då Den är toppen om man bara vill ha en skugga tex. Idag hade jag bara den och så massa eyeliner. Glittrar skitsnyggt men ändå rätt diskret
    Vad är det för färg?
  • Fluffguf

Linny: snyggt! Jag älskar guld!

• Fluffguf
    gammeltacka skrev 2008-06-26 23:10:01 följande:
    Hej!Ni som handlar I.d. på tradera. Vet ni om det oftast är gamla produkter som säljs eller? Jag har köpt ett par gånger och det verkar ok men man undrar ju var dom "får" allt ifrån? Någon som vet?
    Hur vet man om de är gamla? Jag köpte mineral veil för några månader sedan, och den verkar okej. Det stod i annonsen att den var testad, så den var öppnad men det var massor kvar så hon kan inte ha tagit mycket.
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2008-06-29 19:17:14 följande:
    Sweet! Då blir man inte ledsen. Jag vill så gärna shoppa loss, men jag planerar en EVENTUELL resa till NY i september så jag håller hårt i slantarna nu. Jag hoppas verkligen att jag kommer iväg. Då kommer jag köpa smink... OMG!
    Åh vad härligt! Jag skulle jättegärna velat åka till USA, både för upplevelsen att se landet och för shoppingen. Men jag har inte riktigt råd med det för tillfället, så jag får nöja mig med att shoppa online och dregla över era fynd
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2008-06-29 19:42:10 följande:
    Jag har varit där förut. Var över som auPair (hemskt... haha). Men då var dollarn över 10 kr! Helt sjukt att den nu är så låg. Anledningen till att jag har råd är att vi ska i så fall bo hos min resekompis bekant. Så då kan man leva relativt billigt samt att man slipper utgiften för boendet.
    Ja, då förstår jag att du är sugen! Extra mycket pengar till shopping i stället för att lägga en massa på hotell!
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2008-06-29 21:06:41 följande:
    Nice! Jag skulle behöva fixa mitt hår snart också. Men det ständiga problemet: frida i Örebro - frisören i Uppsala. Kul för dig i alla fall!
    Jag har samma problem, jag bor i gbg och frisören i skåne Men i fredags fick jag nog, jag hade inte klippt mig sedan oktober! Så jag letade upp en ny frisör och nu är jag fin i håret igen
Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!