Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink igen o igen!

miniGrynet skrev 2008-06-29 21:43:39 följande:
    Ja, nu har jag beställt lite saker från www.pureluxecosmetics.com, vet ni hur lång leveranstid det brukar vara från dom?
    1-2 veckor har det tagit när jag har beställt.
  • Fluffguf
    luspudel skrev 2008-06-29 21:58:40 följande:
    Vart klippte du dig? =) Är på jakt efter en bra frisör i Gbg nämligen =)
    På vårväderstorget. Säkert inte den bästa salongen, men den närmaste för oss
  • Fluffguf
    luspudel skrev 2008-06-29 22:01:28 följande:
    Ah :D Men du blev nöjd? =)
    Ja, men det krävs inte så mycket med tanke på att jag har en enkel frisyr, bara lite uppklippt med lugg. Så jag blir alltid nöjd
    Alltså, inte så att de var dåliga, men jag är inte den bästa på att bedömma
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2008-06-29 22:03:47 följande:
    Jo, men det är en kompis (samma som jag "ska" till NY med) och jag blir alltid nöjd när hon fixar mitt hår. Hon är superduktig så jag hade gått till henne oavsett om jag kännt henne eller ej. Annars hade jag nog varit tvungen att hitta en ny.
    Jag går också till en kompis i vanliga fall, men nöden har ingen lag, man kan ju inte se ut som en risbuske hur länge som helst
  • Fluffguf

Är det någon av er som har koll på shopping i köpenhamn? Jag var där härom dagen, och köpte inget eftersom jag är pank, men det fanns ju väldigt mycket, och då letade jag inte ens! Någon som vet vad som är bra att shoppa och var? Finns det märken där som inte finns i sverige eller är det bara samma?

• Fluffguf
    greeneyes skrev 2008-07-07 10:20:31 följande:
    vet bara att de säljer mac på flygplatsen lite billigare än här. annars vet jag inte tyvärr..
    Det är ju alltid något
    Jag har själv ingen koll, tanken slog mig bara när jag gick genom sminkavdelningen att det kanske fanns några fynd att göra
    Fluffguf, better than chocolate!
  • Fluffguf

Jag har en lite klurig fråga till er! Min mamma använder väldigt lite smink, så hon kom till mig och frågade om jag kunde rekomendera en bra mascara till henne. Hon är inte så stadig på handen, så hon vill ha ett så kort skaft som möjligt på borsten, annars klarar hon inte att lägga på utan att kladda. Jag hade ingen aning om ifall det finns mascaror med olika längd på skaftet, men jag tänkte att ni kanske vet?

Fluffguf - One name. One legend.
  • Fluffguf

Meryl: har du tittat på tradera? Inte lika billigt som ebay, men jag köpte mineral veil billigt där iaf!

• Fluffguf
    Grynet81 skrev 2008-07-08 22:59:42 följande:
    Meybeline (stavas?) använder jag o jag tycker inte den har så värst långt skaft. Tycker den e bra dessutom o inte så dyr. Jag har exta volum någonting.
    Tack, jag tror att jag vet vilken du menar och jag ska kolla upp den!
  • Fluffguf

Jag fick hem provet på blinc igår, och jag gillade den faktiskt! Jag trodde att den skulle vara för "mesig" för min smak, jag gillar rejäl volym, men den var riktigt bra! Jag hade inga problem alls att få bort med ljummet vatten heller.
    Annars använder jag just nu diorshow blackout, den vattenfasta varianten. Det var ett misstag av hon som jobbade i affären, jag ville egentligen inte ha vattenfast, men jag måste ju säga att den sitter som berget! Dock lite svår att få bort! Men fina fransar ger den absolut! Inte för att jag antagligen kommer att köpa den igen, jag ger mig nog inte förrän jag har testat alla mascaror som finns på marknaden

Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!