• Fridapida

Smink smink smink igen o igen!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

Kolla gärna in min blogg www.svalmarkskan.blogg.se

Jag vill börja tråden med att dela med mig om mina sommarfavoriter.

Ett fint solpuder hör väl sommaren till? Jag gillar min efterlängtade Laguna från NARS. Den passar min ljusa hy och ger en lagom naturlig färg.
    www.hqhair.com/code/preview_image.asp&VariationID=8329&ImageSize=ZoomImage

För att ge min hy extra lyster och framhäva solbrännan använder jag ett guldigt löspuder. Jag applicerar det som sista steg när jag lägger basen. Med en stor puderborste applicerar jag det på kindben, i pannan och på nyckelbenen. Jag gillar gold shine från FACE.
    www.hqhair.com/code/preview_image.asp&VariationID=10660&ImageSize=ZoomImage

Nu så håller vi tummarna för en fin och solig sommar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-10 10:30
    Förra tråden måste vara med så klart!
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

• Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!
  • Nathalie009
    Fridapida skrev 2008-08-22 15:27:24 följande:
    Jag har hört det förr. Det var ännu värre förut, men efter en backpacking-resa gick hon ner massor o vi är inte lika lika längre. Men förut var det så att jag fick kolla två ggr på kort ibland för att se vem av oss det var.
    haha ja herregud, har aldrig sett några syskon som är så lika!! Coolt!!! Var helt säker på att det var du först, tänkte bara att du fått lite mörkare o längre hår haha.
  • Fridapida
    Nathalie009 skrev 2008-08-22 19:16:12 följande:
    haha ja herregud, har aldrig sett några syskon som är så lika!! Coolt!!! Var helt säker på att det var du först, tänkte bara att du fått lite mörkare o längre hår haha.
    Hahaha men till sättet är vi varandras motsatser! Hon är superblyg och vill helst inte synas, än mindre höras. Jag är typen som utan problem håller föredrag inför 100 pers utan att vara nervös.
  • Fridapida
    Liiza skrev 2008-08-22 21:11:14 följande:
    Idag fick jag en present av sambon , en verktygsväska från Jula till mitt smink. Va kul det ska bli att sortera in allt, det kommer att bli väldigt lättöverskådligt, kul! www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp
    Inte illa
    Länken leder bara till hemsidan. Vill du länka till väskan eller lägga ut bild?
  • Liiza
    Fridapida skrev 2008-08-22 23:18:08 följande:
    Inte illa Länken leder bara till hemsidan. Vill du länka till väskan eller lägga ut bild?
    Jag tror att jag bara ville visa vilken väska det är

www.jula.se/EsaImages/item/master/663003_d.jpg

artikelnr:663003

Kul är det iaf, att sortera in lite pylar i den
  • Fluffguf
    Liiza skrev 2008-08-22 23:38:08 följande:
    Jag tror att jag bara ville visa vilken väska det är www.jula.se/EsaImages/item/master/663003_d.jp... artikelnr:663003Kul är det iaf, att sortera in lite pylar i den
    Åhh, det är den fina
    Life's beautiful with Fluffguf
  • trollsanna

Liiza
    Kanonbra. Vad kul att sambon var snäll. Den väskan är superbra. Har själv smink i den. Har bild i galleriet. Fast jag behöver en till.....

Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!