• Fridapida

Smink smink smink igen o igen!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

Kolla gärna in min blogg www.svalmarkskan.blogg.se

Jag vill börja tråden med att dela med mig om mina sommarfavoriter.

Ett fint solpuder hör väl sommaren till? Jag gillar min efterlängtade Laguna från NARS. Den passar min ljusa hy och ger en lagom naturlig färg.
    www.hqhair.com/code/preview_image.asp&VariationID=8329&ImageSize=ZoomImage

För att ge min hy extra lyster och framhäva solbrännan använder jag ett guldigt löspuder. Jag applicerar det som sista steg när jag lägger basen. Med en stor puderborste applicerar jag det på kindben, i pannan och på nyckelbenen. Jag gillar gold shine från FACE.
    www.hqhair.com/code/preview_image.asp&VariationID=10660&ImageSize=ZoomImage

Nu så håller vi tummarna för en fin och solig sommar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-10 10:30
    Förra tråden måste vara med så klart!
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

• Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!
  • Nathalie009

ja jsute, det är ju den, den har ajg läst om i andra forum.. Vart köpte du den? På Nätet?

• Fluffguf
    Nathalie009 skrev 2008-08-19 14:22:30 följande:
    ja jsute, det är ju den, den har ajg läst om i andra forum.. Vart köpte du den? På Nätet?
    Jag köpte en liten provflaska på tradera, men det ligger en länk här i tråden, vänta så ska jag leta upp den!
    Life's beautiful with Fluffguf
  • LMK

Fluffguf skrev 2008-08-19 13:19:52 följande:

Fridapida: tänk vad olika det kan vara, jag älskar min diorshow...Förresten så kan jag meddela att jag numera älskar biosilk, håret blir ju helt galet mjukt!
    Välkommen till klubben!!
    Är en favvo hos mig med sedan massa år tillbaka! Jag brukar köpa den på Hair & Face, de har ofta bra erbjudanden.
  • Fluffguf
    LMK skrev 2008-08-19 16:13:05 följande:
    Fluffguf skrev 2008-08-19 13:19:52 följande: Välkommen till klubben!! Är en favvo hos mig med sedan massa år tillbaka! Jag brukar köpa den på Hair & Face, de har ofta bra erbjudanden.
    finns hair och face på internet?
    Life's beautiful with Fluffguf
  • Linny

Vad tradigt det är med tull-och postavgift. Beställde för under 400 och fick sedan avgift på ytterligare 150. Tur att Strawberrynet ersätter det, men det är ändå jobbigt att hålla på och scanna in och sedan maila..

• Knott

Fluffgluff, vad härligt att du gillar den! Jag kan inte leva utan den sedan 10 år tillbaka

• Knott

Om ngn är nyfiken har jag spanat in MUS:s höstkollektion Whisper och testar några av produkterna i bloggen. Nya dustet Demon är galet fint! makeupoholic.blogspot.com/

• LMK

Fluffguf skrev 2008-08-19 17:13:45 följande:

finns hair och face på internet?
    Tror inte det. Jag köper oftast inne på PUB-huset då de har bäst utbud. www.hair-facestockholm.se/
Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!