Sytråden spinner vidare - Grön rulle
Ikväll måste jag nog försöka sy lite och så måste jagnog uppdatera bloggen lite. Men jag är såååå trött efter att ha jobbat så vi får se hur det blir.
Ikväll måste jag nog försöka sy lite och så måste jagnog uppdatera bloggen lite. Men jag är såååå trött efter att ha jobbat så vi får se hur det blir.
Nu äntligen har jag också rockat ugglor och mer kommer det inom de närmaste dagarna för jag orkade inte ta allt idag. Det är så det blir när man inte hinner blogga om det man har gjort på 1½ vecka *fniss*. Det kommer lite om tygshopping, byten och färgning av ugglor framöver, så jag har något att blogga om varje kväll fram till midsommarafton *fniss* utan att behöva sy det minsta lilla. God kväll på er tjejer!
Lite mer ugglerockande här ikväll jobbar ikapp nu *skratt*. Kommer snart med lite bilder på ugglor i schyssta färger också, men det blir tidigast imorgon kväll. Må gott!
Här kommer det också färgade ugglor OCH kaniner aldeles, aldeles strax eller så snart bloggen behagar jobba lite snabbare det går såååå trögt att ladda upp just nu!
Så jag rockar ugglor fur fullt i fler än en bemärkelse.
Nu får jag ju inte länka, men nu finns det galet rockiga ugglor & kaniner i min blogg
Happy Hippo skrev 2008-06-19 06:43:58 följande:
Kul förresten med alla kommentarer i bloggen och att kunna inspirera fler till att våga färga. Jag har faktiskt öst på en beställning till mitt oblekta kaniner som skall få gå i olika färgbad. Det här var riktigt kul. Nästa steg blir väl att försöka trycka lite själv också
Japp nummer
Grrrr, insåg nu ikväll att jag inte kan gå in och ändra i blogglistan för att tråden är stängd. Arg på FL just nu! Anledningen till varför jag skulle ändra är för att min gamla blogg på blogg.se tycks ha kraschat så nu har jag bytt till blogger som så många andra har. Skiter i om jag får på halsen av FL nu, men vill ni hitta till mig så kan ni ju kika in på min personliga info här så får ni fatt på mig igen. Typiskt att allt skall gå galet på en gång! Har klippt ut massor kaniner och ugglor idag och faktiskt fått ihop en omlott t-shirt till minstingen. Är helnöjd med det läckre resultatet men har inget uppdaterat ännu.
Må gott!
Nu är det nattinatti med besked!