Mimmi 71 skrev 2008-07-05 12:54:54 följande:
Är en snabbsväng inne för att hämta kameran (håller på med storröj ute i trädgården) och kan inte låta bli att kolla av här inne när jag ändå går förbi datorn. Måste bara berömma Johnny på Jofotex för hans underbara bemötande. Mailade om elefanterna till honom och fick svar idag att han klipper till lite av var färg till mig, för avhämtning. Ekonomin är kärv, men även elefanterna (såsom ugglor och kaniner) är ju svårt att motstå. Här skall det sedan bli elefanttröjor med matchande velourbyxor som skall säljas på marknad. Visst suger det i magen att behöva skiljas från dem vid försäljning men man får väl krama dem riktigt hårt innan. Lille G skall naturligtvis också få lite snyggt av dem.Lallan och Mari: Grattis får man väl säga i förskott. Kommer garanterat inte komma ihåg det när det är dag, så det är bäst att säga det nu Skall själv iväg på 30-årsfest nästa helg (det är bra att umgås med yngre för då blir man väl automatiskt yngre själv?).
Och jag har mailat jag med men ännu inte fått något svar (mailade i och för sig inte direkt till Johnny denna gången).
Ha ha, nja, vi fyller inte förrän om 2½ månad ungefär - drömmer bara lite i förväg *skratt*.