Inlägg från: Mari78 m pojktriss |Visa alla inlägg
  • Mari78 m pojktriss

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Mimmi 71 skrev 2008-07-02 22:05:50 följande:

Smal tvillingnål för stretch - så kul! Har letat efter detta på syaffärer men aldrig hittat. Har "laddat" länge med att beställa från Bibbis men nu kanske det får bli av. Orange tråd är exv totalslut här hemma.Mari78: Kul att se dig igen. Hoppas att helgen har varit härlig och laddat batterierna.
    Tack tack
    Jodå helgen var finfin tyvärr åkt på någon magåkomma så hemkomsten var inte lika rolig. That´s life!
  • Mari78 m pojktriss
    mian71 skrev 2008-07-03 18:22:16 följande:
     Det är mörkt brun och nej, det finns bara i tre färger. Men den gula och den röda är superfina!
    Vad kostade tygerna? Har ju egentligen inte råd alls nu, men blev minst sagt sugen *suck*!
  • Mari78 m pojktriss

Mari78 m pojktriss skrev 2008-07-03 19:17:21 följande:

Vad kostade tygerna? Har ju egentligen inte råd alls nu, men blev minst sagt sugen *suck*!
    Svarar mig själv 139 kr/m
  • Mari78 m pojktriss
    mian71 skrev 2008-07-04 10:38:53 följande:
    Yrväder, tack för svaret om velour-priset!Upprepar min andra fråga, är det någon som vet om jofotex priser är inkl. eller exkl. moms?
    Inkl moms!
  • Mari78 m pojktriss

Det pratades ju om en liten träff vid Jofotex nu i juli. Har det runnit ut i sanden eller är det fortfarande aktuellt? Jag hoppas själv ha råd att införskaffa lite elefanter i slutet på månaden kring BB sådär och åker ju gärna hellre till Jofotex än för det skickat (även om jag IBLAND skulle behöve göra så för att inte förköpa mig )! Vill ju också sy i de där sköningare

• Mari78 m pojktriss
    Dora skrev 2008-07-04 18:03:59 följande:
    Just nu är min sambo på väg hem med en packe elefanter. Jag som inte hade tänkt köpa några. Hur ska jag hinna sy upp allt? Måste sy till marknaden men nu blir det ju bara till mina egna barn. Tycker både ugglorna och elefanterna är för fina för att sälja... Känner ju kärlek till allt tyg ju!!! Vill inte skiljas...
    Vilken snäll sambo du har! JAg föreslog en tur till Sörping för glass igår och vi kom iväg - men inte sjutton fick jag åka förbi Jofotex för det och lika bra var nog det i alla fall. Men jag försöker skrapa ihop lite pengar till Elefanterna nu! Vill haaaaa!
  • Mari78 m pojktriss

Nytt plitat i bloggen i desperat försök att få tag på elefanter *skratt*. Ha en trevlig helg nu tjejer - får se om det blir något sytt nu i helgen jag är så sugen, men vet inte riktigt vad jag vill sy

• Mari78 m pojktriss
    Lallan skrev 2008-07-04 23:57:47 följande:
    *asg* Låter lite som mig fast jag körde med urvuxna barnsaker istället OT: Blev lite nyfiken på när du fyller år, låter som att vi är ungefär lika gamla
    Ganska precis i mitten av september är det dags Fast partajet blir efter att jag verkligen har fyllt, men bara sisådär fyra dagar så det blir nog bra! Ser faktiskt fram emot det även om jag hävdar att jag aldrig blir äldre än 25
  • Mari78 m pojktriss
    Lallan skrev 2008-07-05 07:23:29 följande:
    Fyller själv ganska precis i mitten + en dag därav min undran
    *skratt* Jo jag fyller också +1 dag från mitten så det låter ju som om det skulle kunna vara samma datum *skratt*. Men du är väl några år yngre än mig om jag inte minns fel från din pres?
  • Mari78 m pojktriss
    Lallan skrev 2008-07-05 08:54:59 följande:
    Nej vi är födda samma år bara jag som är dålig på att uppdatera *skäms*
    Ha ha, ja man kan ju inte hinna uppdatera allt Coolt!
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle