Sytråden spinner vidare - Grön rulle
Grr här försöker man uppdatera bloggen och så gårn det för tillfället inte att få in några bilder. Det ÄR ju bilder jag vill visa eftersom jag lyckats sy lite av mina nyfärgade tyger nu. Suck!
Grr här försöker man uppdatera bloggen och så gårn det för tillfället inte att få in några bilder. Det ÄR ju bilder jag vill visa eftersom jag lyckats sy lite av mina nyfärgade tyger nu. Suck!
Någon som använder sig utav bildspel i sin blogg genom blogger och kan tala om för mig hur sjutton man får den att dansa runt med enbart sina egna bilder. Nu går den ju runt med andras bilder och det vill jag ju inte!
Nu sitter jag här på stolen och hoppar nästan av ilska. Orkar inte sy och tänkte uppdatera i bloggen men jag kan ju inte få in några bilder och det är bara knas åt alla håll och kanter. Jag som så stolt har hela 8 plagg att visa upp (jo lilleman kilar vidare till en ny storlek så då går det åt påfyllning) i bland annat mina egenfärgade tyger. Snart lägger jag ner bloggandet helt *grrr* (ha ha stor sannolikhet, jag är ju redan fast i träsket).
Tihi, tur att vår tripp fick dig lite "normal" igen Stratus. Fast jag tycker i och för sig att dina tankegångar var fullt normala ändå. Själv lägger jag o mannen våra pengar på en romantisk weekend i Göteborg i helgen! Vi behöver få lite tid för oss själva och firar ju faktiskt 1 år som gifta efter helgen så det måste väl firas lite. Saknar ju fleras bloggadresser nu när bloggen kraschat (har dock kontaktat dem som står för bloggen och ska se vad som kan ordnas) så jag får gå igenom blogglistan ikväll i stället. Må gott!
*skratt* jajemän, jag var bara lite långsammare
Skall alla trådspänningar verkligen stå lika?
På min maskin skall det vara inställt 5-3-2-2 från vänster till höger för att sömmen skall bli som snyggast när man kör med 4-trådig OL-söm
Made by LERA skrev 2008-06-24 22:30:04 följande:
Nej nu skall maskinerna få jobba. Lilleman var trött och ville sova igen. Han har blivit en riktig sjusovare på morgonen. Igår kom vi försent till dagis för att ungarna sov som stockar på morgonen (ja och mamman var ju inte sen att haka på liksom). Knasigt att de sover länge nu när det är sommar och ljust på morgonen.