• ntaliem

hej alla unga föräldrar!

hejsan! hoppas allt är bra me er där ute! är själv ung mamma o de skulle va himla kul o få kontakt me flera unga mammor! :) vart i sverige du än befinner dej så få du gärna adda mej på msn: skylt_docka@hotmail.com hoppas vi hörs! kram natalie o amelia

• Svar på tråden hej alla unga föräldrar!
  • LadyB
    ntaliem skrev 2008-07-11 10:24:43 följande:
    Svar på #108ahw, va härligt :) barnskratt är väl de bästa som finns? hehe!
    jaaaaaaaaaaa det e det ju klart :D
  • Loris
    ntaliem skrev 2008-07-11 10:05:04 följande:
    va ha alla små knoddar för sej?
    Badar med pappa så jag ska få en lugn stund att dricka mig en kopp kaffe och hinna bli människa! hehe
  • Im Fabulous

Så typiskt. När man för en gångs skull ska passa på att sova middag när dottern ändå gör det, sätter grannen under oss igång att borra i väggen. *suck* Tur att Saga sover som en stock oavsett..

• ntaliem
    Svar på #116
    min lill fis är hos pappa sin.. hon komme nog snart för vi ska på 30-års kalas hos min brorsa :D
  • BetongMorsa
    ntaliem skrev 2008-07-11 14:10:59 följande:
    Svar på #116min lill fis är hos pappa sin.. hon komme nog snart för vi ska på 30-års kalas hos min brorsa :D
    jaha, är ni separerade eller är ni bara på olika håll av andra anledningar? inte menat o snoka så du behöver inte svara om det är det förstnämnda
  • ntaliem
    Svar på #119
    inga problem! näe, utan vi gick i från varann när amelia kanske va 5månader.. han fanns inte där o hjälpte till lixom.. hade inte växt upp :/
Svar på tråden hej alla unga föräldrar!