• ntaliem

hej alla unga föräldrar!

hejsan! hoppas allt är bra me er där ute! är själv ung mamma o de skulle va himla kul o få kontakt me flera unga mammor! :) vart i sverige du än befinner dej så få du gärna adda mej på msn: skylt_docka@hotmail.com hoppas vi hörs! kram natalie o amelia

• Svar på tråden hej alla unga föräldrar!
  • BaraLillaIda

Hej här har ni en till ung mamma.. Jag blir 20 nästa månad och dotter blir 6 månader idag
    Min lilla dotter ligger och sover ju nu.. Hon var så övertrött..

• ntaliem
    Svar på #19
    aha va trevligt :p vi ha nyss vare på ica o handla lite + tage ut pengar (killen ha fått böter *suck*) är 18 fylle 19 i december :)
  • ntaliem
    Svar på #21
    va kul, hälsa lillan grattis då :) ska ni göra nå speciellt idag?
  • Loris

Om någon är pratsugen är det bara å adda mig, Loris_@hotmail.com
    Det blir oftast inte särskilt långa stunder vid msn eftersom min lilla gärna vill ha mkt uppmärksamhet och är vaken rätt mkt nu! Men stundvis så får man ju chansen!

• BaraLillaIda

Vi har inte gjrt nått speciellt ioadg faktist.. Vi har vatt hemma en runda hos farmor och nu är vi hos mormor. Annars så ska vi inte göra nått.. Jo, hon ska bada ikväll och stänka ner hela badrummet igen!!

• BaraLillaIda

Vi har inte gjort nått speciellt iadg faktist.. Vi har vatt hemma en runda hos farmor och nu är vi hos mormor. Annars så ska vi inte göra nått.. Jo, hon ska bada ikväll och stänka ner hela badrummet igen!!

• ntaliem

haha va kulit :) är hon rädd för vatten? för när jag bruka bada amelia så bruka hon bli rädd förr duschstrålen :s

• BaraLillaIda

Jag har testat duscha henne 1 gång men hon blev livrädd för munstycket. Så vi badar henne bara och det tycker hon är jättekul!Hur gammal är din lille/lilla?

• BaraLillaIda
    BaraLillaIda skrev 2008-07-01 09:18:08 följande:
    Jag har testat duscha henne 1 gång men hon blev livrädd för munstycket. Så vi badar henne bara och det tycker hon är jättekul!Hur gammal är din lille/lilla?
    Oj, jag såg nu att det är lite flicka du har.. Hur gammal är hon??
  • Loris

När började era att plaska å så på riktigt?
    Lillan är fortf. lite rädd, man märker att hon trivs i vattnet men tycker samtidigt det är obehagligt efter en stund.
    Hon har inte börjat plaska på riktigt än, kanske sparkar till så hela min fot kan bli blöt men..

Svar på tråden hej alla unga föräldrar!