• ntaliem

hej alla unga föräldrar!

hejsan! hoppas allt är bra me er där ute! är själv ung mamma o de skulle va himla kul o få kontakt me flera unga mammor! :) vart i sverige du än befinner dej så få du gärna adda mej på msn: skylt_docka@hotmail.com hoppas vi hörs! kram natalie o amelia

• Svar på tråden hej alla unga föräldrar!
  • ntaliem
    Svar på #38
    va kul.. :) haha, förstå att du ha fullt upp ;) men dom är ju såå söta så de jämna väl ut sej.. va ha ni för er i helgen då?
  • ntaliem
    Svar på #39
    aha okej.. ville du snitta elle? hua, förstå de.. :/ men du fick ju nå fint o underbart, visst? ;)
  • ntaliem
    Svar på #40
    loveley! :D tycker de är så himla kul me unga föräldrar, så man slippe känna sej själv..
  • qti88

Vart bor du? I sthlm finns en öppen förskola för bara unga föräldrar, den har gett mycket! Läger osv.

ntaliem skrev 2008-07-05 13:01:54 följande:
    Svar på #40loveley! :D tycker de är så himla kul me unga föräldrar, så man slippe känna sej själv..
  • ntaliem
    Svar på #44
    bor i sundsvall.. :/ jaså? de måste va skit kul! :o det finns nått som kallas för skeppet här i sundsvall, där äre oxå för unga föräldrar osv. men ha varit där tre ggr o tyckte de inte va nå speceillet.. va bara jag där typ :p
  • Loris
    qti88 skrev 2008-07-05 13:02:28 följande:
    Vart bor du? I sthlm finns en öppen förskola för bara unga föräldrar, den har gett mycket! Läger osv.
    Jädrans! Det har jag aldrig hört talas om ens, visserligen bor jag inte i sthlm men kanske vore det värt att kolla om det finns här i närheten!
  • ntaliem

är det nån mer som har några tips på hemsidor för unga föräldrar? :)

• Des

Hej! Är inte ung längre =) Är idag 29 år med 3 barn födda -00, -03, -08

Va 21 år och ensam när jag fick min första, så jag va en ung mamma =)

• Thuva03
    Des skrev 2008-07-06 09:42:36 följande:
    Hej! Är inte ung längre =) Är idag 29 år med 3 barn födda -00, -03, -08Va 21 år och ensam när jag fick min första, så jag va en ung mamma =)
    MAn är väl alltid en ungmamma om man fick barn i ung ålder. Du kommer ju alltid att va yngst på föräldramöterna osv. Eller har jag fel.....?
    Ungmamma till Världens Bästa THUVA!!
Svar på tråden hej alla unga föräldrar!