• TinkyWinky

Visa dina rastaflätor!

Någon som har haft Rasta Flätor o skulle vilja visa upp. Jag skall nämligen göra det i sommar o skulle vilja se vilka olika färger man kan ha i lörhåret. Har rättså kort hår så det får ju bli läshår. Vad betalade ni?? Jag betöade sista jag gjorde det 1700 kr. men det var en privat person som gjorde det.

• Svar på tråden Visa dina rastaflätor!
  • tii

TinkyWinky :

vad var de för sida? har du adressen?

• tii

jag vill me ha flätor.. men tror inte att ja skulle passa i det..
    tycker att de är sååå fint!

• sessan

JAG VILL HA!!!!!! snälla ngn hjälp mej"!!!! jag bor i Dalarna, ngn som finns här som gör sånt?

• Zazla

sessan: Jag flyttade från leksand för ett år sedan Jag kan ju hojta till om jag ska upp dit å hälsa på

• giz

zaz hojta till mej oxå passar jag inte i det så fine då får jag väll fläta upp det igen då

• sessan

ja snälla Zazla, gör det. vore jätte snällt om du kunde grejja mitt rufs! självklart betalar jag dej det du vill ha!!

• Zazla

det finns förresten en liten affär i falun som säljer löshår billigt. Den heter saffran och ligger en liiiten bit från torget. Om du står med ansiktet mot kyrkan så går du in på gatan till vänster, ca 50-100 meter in på den gatan ligger den på vänster sida.

Ett paket kostar mellan 50 och 80 kronor och man behöver ca 4, kanske 5 paket.

• giz

bra sessan bet henne rejält du så kan jag få mitt på köpet *asg*

• Zazla

Jag lovar att hojta till, längtar dit som en galning så jag hoppas att det blir snart!

• giz

behöver inget löshår

hur gör man dom?? nyfiken som bara den

Svar på tråden Visa dina rastaflätor!