• TinkyWinky

Visa dina rastaflätor!

Någon som har haft Rasta Flätor o skulle vilja visa upp. Jag skall nämligen göra det i sommar o skulle vilja se vilka olika färger man kan ha i lörhåret. Har rättså kort hår så det får ju bli läshår. Vad betalade ni?? Jag betöade sista jag gjorde det 1700 kr. men det var en privat person som gjorde det.

• Svar på tråden Visa dina rastaflätor!
  • giz

ööööö hallå jag ska ha på mitt riktiga hår.........tänker varken koka eller elda det........

noooooooooo waaaaaaaaaaaaaay

• Zazla

men giz, då är det ju bara att börja fläta som vanligt isåfall

• giz

joooooo meeeeeeeeeeen *fundersam* vill ju ha dom inbakade i början...... hmm hur gör maaaaaaaaaan är värdelös på det ju.

å vad attan sätter jag längst ut? har några mini gummisnoddar men tycker dom blir klumpiga......

• Zazla

ja tyvärr så måste det bli gummisnoddar om man inte använder löshår. Eller så kan man sätta pärlor i ändarna men DET är drygt å sova på

Ja inbakade är lite klurigt att göra på sig själv men du har ju ett gäng ungar, lär dem hur man gör Jag vet att jag har sett bilder p nätet hur man gör inbakade flätor

• Bjellsmamma

Giz; varför vill du inte ha löshår? Flätorna får bättre stadga och du slipper ha gummisnoddar i ändarna.

• giz

haha kolla in min kalufs under starka bilder......... min nacke kommer gå av om jag slänger i löshår i det fast vore häftigt att fläta in blont med det mörka

• Linda1976

Rasta Flätor? I koppel? Haha... förlåt, jag kunde inte låta bli.. *ber om ursäkt genast* Lycka till med ev rastaflätor.

• Bjellsmamma

Ja. du hade mycket hår du :D fint hår. Det kan fungera med lite löshår (om du är orolig för att det ska bli för mycket) som stadga eller så kanske du har sådant hår som flätorna håller sig ändå. Annars riktigt små snoddar i samma färg som håret.

Svar på tråden Visa dina rastaflätor!