• TinkyWinky

Visa dina rastaflätor!

Någon som har haft Rasta Flätor o skulle vilja visa upp. Jag skall nämligen göra det i sommar o skulle vilja se vilka olika färger man kan ha i lörhåret. Har rättså kort hår så det får ju bli läshår. Vad betalade ni?? Jag betöade sista jag gjorde det 1700 kr. men det var en privat person som gjorde det.

• Svar på tråden Visa dina rastaflätor!
  • giz

ska bara hitta snoddar oxå.........jaja blir väll ngn hästshop eller ngt

löshår osv på nätet? ngn som har en bra sida??

wooooooooooooooow hitta en tjej som skulle ha 9000kr för att peta in löshår i skallen....hoho det var bara jobbet......alltså vaxa fast slingor som utfyllnad eller vad det var..... ehhh

• sessan

heeej
    här är fls sessa!!! he he...Du Giz är du vårt troll är jag er sessa!! Vore tufft med rasta men med en ekonomisk (*host* snål) man hemma får det tyvärr bara bli drömmar i min fantasi...*snyft*
    om nu inte en vänlig själ vill göra det billigt!!

Kramar i massor!

• Zazla

ja på hästaffärer kan du köpa en hel påse med minisnoddar för typ 10 spänn. Superduper. Tyvärr är de ju oftast vita och inte genomskinliga som är mkt snyggare På nätet har jag inte sett någon som säljer billigt. Men mitt tips om Saffran i falun kvarstår

• giz

arghhhhh blir å åka till falun iaf........ måste tvinga min gubbe att lära sej fläta..... stakarn*not*

• sessan

men Giz då kan ju din gubbe fläta t mej oxå!!!

• giz
    jaja säg inte för mycket nu.......det kanse slutar att han fasnat i min skalle å jag får klippa loss honom
  • Fru Indosaurie

Jag har haft flätat hår två gånger, har flätat när vi har varit i afrika, betalade under 300 kr båda gångerna, med löshår då alltså.
    Har varit otroligt sugen på att göra det igen men att betala så mycket pengar för att få flätat när man inte känner någon som kan känns hemskt.

giz:

men GUD vilket hår! Helt underbart.
    Kan man få låna lite? =)

• Zazla

den där twist braid ser ju skitcool ut, den måste jag lära mig

• Bjellsmamma

Fru Indosaurie: Jag tar inte mycket alls för att fläta om man jämför med andra. Bara 500:- för flätningen. Ingenting ;) Dyrare att gå till frissören och färga och klippa. Sparar in på shampokostnader också. Löshåret behöver inte bli så jättedyrt heller.

Svar på tråden Visa dina rastaflätor!