• VeraVera

Lät hunden slicka min 10 mån tjej i ansiktet!

aah! vi hade besök av ett jätte trevligt par i helgen, men dom hade med sin 1,5 åriga dobermann som hela tiden ville slicka vår dotter i ansiktet, hon är 10 mån.
    De enda dom sa hela tiden,
    -Oh ne men de är ingen fara han bitts inte.
    Ne kanske inte de men hunden satt just och slicka sig i skrevet o nu i min dotters ansikte...jätte mysigt!
    Fattar inte folk att när jag hela tiden tar bort hunden och säger åt den att dom kanske ska ta bort honom!

• Svar på tråden Lät hunden slicka min 10 mån tjej i ansiktet!
  • Mickis74

Äckligt Skulle bli galen....

• NoXigen

Hundars saliv är väldans bakterie dödande ha jag för mig, lät min förre hund tvätta myggbet o små sår på passande ställe :) Ingen fara om dom possar lite på tösa dn ju

• Mickis74

kankske det inte är ohygieniskt, men jag tycker själv det är superäckligt...

Mickis74 skrev 2008-07-07 10:57:00 följande:
    Äckligt Skulle bli galen....
  • staaaaar

Nä, men alla kanske inte vill lukta äckligt.. ofast har de inte den fräschaste andedräkten. Och vill inte någon att man ska pussa på ens barn tycker jag att hundägaren borde respektera det.

NoXigen skrev 2008-07-07 10:57:57 följande:
    Hundars saliv är väldans bakterie dödande ha jag för mig, lät min förre hund tvätta myggbet o små sår på passande ställe :) Ingen fara om dom possar lite på tösa dn ju
  • NoXigen

Oj glömde till lågga, har du sagt att du inte vill ska dom såklart respektera dettta skit samma om hunden e världens snällaste eller inte :)

• sataya

jag har hund och hon pussar på min 6mån tös.. ingen större fara tycker jag.. dessutom så är det bra med lite smuts annars är risken för allergier större...

Älskade Felicia 12/1 -08
  • Hanah

Det är väl ingen fara... skulle jag ha tyckt. Stärker lilltjejens immunförsvar

• Maggizz

Känner ett par som låter sin hund slicka sin 5-månaders i ansiktet hela tiden. Det är ju inte så att ungen njuter av det direkt och personligen tycker jag det är skitäckligt när både djur och andra människor slickar på mig och skulle inte vilja utstätta mitt barn för det heller om inte h*n kunde säga ifrån själv

• NoXigen

Tillägga skulle det vara

NoXigen skrev 2008-07-07 11:00:35 följande:
    Oj glömde till lågga, har du sagt att du inte vill ska dom såklart respektera dettta skit samma om hunden e världens snällaste eller inte :)
Svar på tråden Lät hunden slicka min 10 mån tjej i ansiktet!