Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Poppispinglorna

jaha hoppsan är det här vi hänger nu!

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    lindi skrev 2008-07-10 21:36:01 följande:
    jag skrev tidigare idag o frågade om kort förstoringar, någon som tyckte det var stötande eller? hahaha!om det var någon som svarade på det så får ni gärna göra det igen så jag kan läsa svaret hihi!
    men sånt får man väl fråga??!! verkligen skumt,kommer ni andra oxå till senaste inlägg om ni klickar på tråden?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    tejp skrev 2008-07-11 12:00:52 följande:
    Hej!Nu funkar gamla tråden för mig med. Knäppt att dom bara kan "råka" avsluta...Va gör ni idag då? Jacob jobbar och mina barn ska städa rummen, skiiiiiittråkigt tycker dom!
    Jag skulle göra nån nytta i trädgården men hamnade här Oskyldig 
  • znoozan
    smarties skrev 2008-07-11 19:17:53 följande:
    Nu skvallrar jag.Knastroll ringde nyss och berättade att hennes karl har FRIAT :) Grattis Knastroll!
    Grattis knastroll När blir det då?
  • znoozan

Nån som är bra på fläckar? Isac har lekt i sandlådan och gjort gegga så flera plagg har fläckar har testat vanish och nån spray men fläckarna är kvar

• znoozan
    smarties skrev 2008-07-11 20:01:29 följande:
    znoozan, har du provat galltvål? Funkade på min superfläckiga vagn, som var full av allt mellan himmel o jord.. :)
    nä det har jag inte,vart köper man det?
  • znoozan
    Martha skrev 2008-07-11 20:38:02 följande:
    Jag köpte på DUKA... 
    aha,får ta en tur dit då!
  • znoozan
    tejp skrev 2008-07-12 22:40:31 följande:
    Här är barnen påväg att lägga sig nu, förutom Moses då som redan sover. Blir senare och senare för varje kväll känns det som. Är nedräkning till semestern börjar! Gud va jag längtar!När har ni semester? Och vad ska ni göra? Ska vi försöka ses nått till veckan kanske?
    Vi har semester nu! Göra? hmm vi ska till kreta i september så det blir inget särskilt nu,nån liten tur åt nåt håll när vi kommer på nåt alla 4 stora vill göra   och så är det målning och omkittning av fönster,bara vädret tillåterFundersam 
    fika nåndag låter trevligtGlad
  • znoozan
    Knastroll82 skrev 2008-07-14 08:34:59 följande:
    Se och njut!

åååååååh jösses,nu åker karlsloken ut jag vill oxå ha en som friar sådär 
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-07-16 08:33:52 följande:
    Ja det var lite trist, men tur iaf att vi inte hade så långt hem. Hade ju varit värre om vi setat på Västkusten eller nåt. Nu tog det ju inte ens en timme att åka hem. Vi kan ju fortfarande åka tillbaka, stugan är våran tills på lördag, men nu känns det skönast att vara hemma. Hur övertalar man en tuttgalen bebis att flaskan går bra den med?? Vi ska på barnfritt bröllop på lördag, och har barnvakt åt båda barnen. MEN, Adele är inte ett dugg impad av flaskan, vare sig med bröstmjölk eller ersättning!Thomas sitter och försöker mata henne nu, men det går nog inget vidare med tanke på hur hon låter Har aldrig behövt flaskmata henne tidigare, så hon är ju inte direkt van vid det. Provade nån gång när hon var jätteliten, och då gick det bra. Men sen har vi inte försökt nåt mera, eftersom amningen funkat så bra och jag inte behövt lämna henne.
    Isac tog flaska en gång när han var 7 v och vi skulle på julbord med sambons jobb,vi var borta ett par timmar och han hade väl ätit typ 30 ml.... efter det har han aldrig mer tagit flaska jag kunde inte lämna honom efter det förräns han började ordentligt med gröt!
    Det blev bara en natt utan mig så länge jag ammade (10 mån),då fick syrran gå upp 03.00 och ge gröt  vi provade ALLT man kan ge i flaska,bröstmjölk,ersättingar,vällingar... alltså allt i alla märken! Det enda han tog i flaska var vatten!
Svar på tråden Poppispinglorna