Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Poppispinglorna

Grattis smarties FRU smarties

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan

smarties: har du nån bild då?

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan

smarties: har du nåt kort vi får se då? nyfiken ju fick ni sol?

• znoozan
    smarties skrev 2008-08-09 08:30:53 följande:
    Vi fick sol, allt var underbart, och jag slänger upp bilder så fort vi kommer hem, för nu drar vi till Stockholm och bor på hotell i två nätter, och bara myser barnfria i tre dagar ;)SHOPPING! :)So long tjejer :D
    åh låter härligt ha det så skoj frun
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-10 15:50:55 följande:
    En kul kväll i går tjejjer.. :) Här är Ylva och hennes hugg.. observera hans tröja.... GAAAHH
    hihi ja han hade verkligen snygga partykläder
    jaaaa jättetrevligt var det
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-10 20:47:03 följande:
    Vad gör alla flickorna när det är kväll då??? Själv jobbar jag å hade hoppats på mycket nytt här.. ;)

jag väntar på att I ska somna så jag får soooooooooova 

drygt å jobba?

• znoozan
    Martha skrev 2008-08-10 21:21:00 följande:
    Lite små trist... har du mått ok i dag?
    jorå,seg som bara den men annars ok själv då? fick du sova nåt?
  • znoozan
    lindi skrev 2008-08-10 23:11:06 följande:
    hej hej! slappar lite i soffan här bara, mysigt med regnet som smatrar på rutan, gillar hösten kom hem från mallis i förrgår så jag känner att jag fått min dos av sol iaf!fick föresten span på en supervagn där nere, många som hade en sån o nu är det på väg en till mig med posten också :-P var bara tvungen o är den så bra som jag tror så ryker tom uj.n nu när Love ändå är så stor. den ser ut som en zapp fast det är varukorg plus att det går att fälla ryggstödet med remmar precis som på en uj så man kan sova i den! precis vad jag alltid tyckt vore den ultimata vagnen o så fanns den! *glad*
    härligt att komma iväg lite ny blev jag nyfiken på vagnen,du måste visa bilder sen
  • znoozan
    lindi skrev 2008-08-10 23:17:58 följande:
    ja det var jätteskönt! ja den såg bra ut, slänger in bilder när den dykt upp här hemma!
    låter som en perfekt vagn ju! kul att ha en ovanlig som inte alla andra har
  • znoozan

åhhh vill oxå ha fast zappen duger bra,Isac vill ändå inte sova när man är iväg så vi har aldrig saknat liggläget... han har blivit supersvår att få att sova middag,men orkar inte riktigt vara helt utan middagssömn heller.... fast snart börjar han dagis då blir det nog annat

Svar på tråden Poppispinglorna