Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Poppispinglorna

Barnen hade skoj på travet,förutom att Liam blev mosad av en stor (ca 12 år) kille som fick höra ett och annat av mig kan jag lova Trist att alla stora barn skulle meja ner de små,vi gick iväg och bla. käkade en sväng,mot slutet var det lugnare i hoppborgarna då hoppade grabbarna mer Isac ägnade annars stor del av dagen åt att rymma till vattenpölar,han är hopplös på det,tur att man hade ombyten med!
    Isac totalvägrar spjälis så den gav jag bort,har inte riktigt bestämt vilken vi ska köpa än,skulle vilja ha en såndär liten utdragbar men tror vi måste ha en större så man kan ligga bredvid honom när han somnar som nu,han försöker ju rymma ändå så ligger man inte bredvid lär ju läggningen ta en evighet....

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan

skit fl! kom in en sväng i måndags sen krånglade det,igår kom jag inte in alls

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-09-04 20:55:47 följande:
    Den 27:e är det dags... då är det även oktoberfest med öltält å grejs.. Vad säger ni ska vi dra i hop nått till dess???  Vore super!!
    låter skoj och så kan vi väl gå på bio nånkväll så man får äta biopopcorn Räcka ut tungan
    Starlet1 skrev 2008-09-04 20:57:40 följande:
    27 september, eller oktober?
    september tror jag!
  • znoozan
    Martha skrev 2008-09-07 10:21:31 följande:
    Jag vill till Falun...  till polarn.... ;)  Fast kupolen är ju inte helt fel de heller..
    me too! men det är väl inte öppet idag?
  • znoozan

Martha: är du ledig imorrn? jag jobbar till 15

starlet: härligt att komma iväg en sväng

• znoozan
    Martha skrev 2008-09-07 15:04:39 följande:
    Kan väl vänta tills dess om du vill med.. ;)
    det vill jag nog,kan väl höras sen
    lindi skrev 2008-09-07 15:57:41 följande:
    ja det var jätteskoj o blev bra han tog 77 kort allt som allt o det var många som blev bra på barnen så jag ska få lite fler, kul o få fotografkort på köpet också, slipper jag gå i väg o ta syskonkort som jag hade tänkt
    jätte snyggt rum
  • znoozan

Michaela: skönt att det ordnat sig med lght Starlet: tror oxå mer på 86 i overall,Isac hade 86 förra året och han var 1.5 ca när vintern tog slut,Adam blir väl närmare 2 innan vintern är slut så nog låter 80 litet? det är ju långt kvar till vintern är slut så han hinner växa en hel del

• znoozan
    lindi skrev 2008-09-09 20:00:00 följande:
    skönt at komma iväg själv mickis! så skönt att bara ta hand om sig själv en hel vecka, ovant om inte annat ska du åka helt själ eller tar du någon kompis med dig?här har vi också tunnare mössor på barnen (och mig själv iom att jag precis haft öroninflammation).måste tipsa också under vintern kommer det öppna en ny barnklädesaffär i centrum, med många roliga märken, typ katvig, molo, mini a ture, kik kid mf. så kul om det kommer lite roligare barnkläder hit också!
    precis vad jag hoppats på att det skulle göra good newsRäcka ut tungan 
  • znoozan
    Martha skrev 2008-09-09 20:53:39 följande:
    Föresten vad tror ni om Havannas overall? kommer den å passa hela säsongen? har en till bild i mitt galleri under Havanna bilder :)
    svårt att se på bild men den såg ju ganska lagom ut nu så det är väl risk att den blir urväxt!
  • znoozan
    bebis08 skrev 2008-09-10 21:31:16 följande:
    Hej svejs!Fick tips av Marit om den här tråden så jag smyger in Skrev lite i den gamla borlängetråden som försvann.....Vem är jag?En mamma född -73, tre tjejer -93, -96 & -00 plus en liten sladdis i magen med BF 29/9.Bor utanför Ornäs med min maken, ungarna och ett gäng hundar.För er som är mer nyfiken så finns lite info i min pres.Nu ska jag ta och snoka runt lite här!
    Hej och välkommen
Svar på tråden Poppispinglorna