Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Poppispinglorna

Starlet1 skrev 2008-08-11 10:09:48 följande:
    Haha, ja visst var han snygg? Det finns så härliga killar i Falun
    ja de var så....... välklädda
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-08-11 10:27:58 följande:
    Det blev en strawberry m svarta kantband.. Fast nu tror jag det blir en sån zapp-variant med liggläge som Lindi beställt också! Det enda jag nånsin saknat på zappen är liggläge och om det nu finns en liknande med ligg så är det en klockren vagn..Måste bara provköra Lindis först, så den är stabil etc
    I sover knappt men jag blev sugen på en sån ändå juRäcka ut tungan vill oxå provköra!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-08-11 10:35:39 följande:
    Hihi, eller hur?
    "man tager vad man haver"
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-08-11 11:02:10 följande:
    Vad gör ni idag? Göte började jobba idag och åkte till Stockholm imorse så jag har jättetråkigt. Adam också.
    väntar på att me&i ska visa nya kollektionen på hemsidanRäcka ut tungan annars är det det vanliga tråkiga städa tvätta...
  • znoozan
    tejp skrev 2008-08-11 11:41:32 följande:
    Zappen ÄR helt perfekt! Lindi, det finns en bild på sängen i mitt galleri!Dendär zappvarianten verkade jättebra ju! Moses sover inte så ofta i zappen, men när han gör det så funkar det fint!Va ska ni göra idag? Trist väder ju. Ska vi inte ta å ses nån dag??
    ja en fika/lunch nåndag vore trevligt när kan alla då? Vore väl bra den här veckan innan alla börjar skola in på dagis?
  • znoozan

Jag och Isac gick ut,5 min senare började det såklart spöregna-gav upp och gick in-5 min senare skiner solen igen

• znoozan
    tejp skrev 2008-08-11 12:07:30 följande:
    Det är guds sätt att tala om att du inte bör vistas utomhus
    precis,jag borde sitta här som ferdinand under sin korkekFlört dessvärre samtycker inte han som rycker i ytterdörren och ropar  GÅ UUUUUUUUUUUUT!
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-08-11 12:24:28 följande:
    Men shit, vilken rusk!! Det bara vräker ju ner! Kan inte direkt påstå att jag är sugen på att gå ut..dessvärre lär jag hämta X på dagis om 1½ timme..hoppas verkligen det lugnat ner sig då!Tror inte det är så poppis att ringa och säga att man inte vill hämta för att det regnar Jag måste verkligen köpa mig ett regnställ..
    ja så långt som du har är det nog en giltig ursäkt
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-08-11 12:31:00 följande:
    haha ja jag menar det!Snacka om schizo..nu lyser solen..! Happ..då lär jag väl gå till dagis iaf då
    nja,så snabbt som vädret svänger vet man aldrig vad det är för väder när du ska gå sen
  • znoozan
    tejp skrev 2008-08-11 12:54:19 följande:
    Jenny!!!! Har du de röda plyschisarna från lindex? Å isf? är det samma röd som kanterna på molobilarna?
    japp de har jag! kan kolla det strax!
Svar på tråden Poppispinglorna