Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Poppispinglorna

Hoppas alla sjuklingar kryar på sig nu  
    kollade lite på färjan tills det blev läggdags för Isac

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-10-06 21:47:41 följande:
    Har han varit med där??Jag tycker att jag känner igen honom, men kan inte koppla vartifrån. Han irriterar mig nåt fruktansvärt iaf, jag blir vansinnig så fort jag ser honom!
    jamen visst är han irriterande! ville byta kanal när de filmade honom
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    copernicus skrev 2008-10-06 23:27:30 följande:
    håller med han är hemsk! Har inbte kunnat släppa var jag sett honom förut, men efter att jag skrivit här så kom jag på att jag har en "baren drinkbok" i den står det så här om Håkan (bläää)- Håkan Halldin 31 år,Sysselsättning; jobbar på bar och restaurangfritidsintressen: tjejer, sex, krogen, tv-spel och laga matkaraktär: spexig casanovamotto: det du kan göra idag bör du skuta upp till imorgon.Ja vad säger man?? det säger ju allt!!Han har även skrivit i boken:- Beställer man av mej blir man sällan besviken. Jag är barunderhållare. Situationskomik, sketcher och ironiska skämt är sånt som jag gillar- Helst vill jag vara ståupp-komiker på scen.Njaaaa

bläääää hoppas jag aldrig kommer fram till en bar och han är bartender där

• znoozan

Apropå nåt helt annat så har jag glada nyheter för alla brandbilstokiga barn,öppet hus på brandstationen på lördag 10-16 Isac födelsedag men vi sticker dit innan första kalaset han kommer att bli toklycklig ju!

• znoozan
    Starlet1 skrev 2008-10-07 20:01:31 följande:
    Åh, det skulle Adam också gilla. Jag också hihi.
    hoppas han kryar på sig tills dess! Hur är det med honom nu? vilken otur han har stackarn!
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-10-07 20:07:17 följande:
    Det har gått bra på em. Han sov i 3,5 timme och fick då halva penicillindosen, fick halva före han somnade. Sen har han ätit lite och jag gav honom pencillinet för 1,5 timme sen, och inget har hänt. Han drack rätt mycket välling innan jag la honom. Men han vill inte direkt somna, det kan jag inte påstå.Hoppas så att det räcker med att dela upp Pencillinet i små, små doser som sköterskan på VC föreslog. Han har ingen feber idag, inte alls. Tempen låg på 36,3 sista gången jag provade. Men jag måste ju få i honom pencillinet.Vi stannar hemma imorgon också, så får vi se sen.
    hoppas det funkar att göra så med pencillinet då finns det inget dem kan göra för att förhindra Ö I när han haft så många?
  • znoozan
    copernicus skrev 2008-10-08 19:09:34 följande:
    beror på vad du menar med avstånd men de strålar starkt inom 700 meters radie, så ut med skitenPå dagis märkte personalen skillnad på Casper när vi tagit bort den bärbara, tog en vecka ungefär.Jag var såå skeptisk till att ta bort telefonen eftersom det är bekvämt att ha den, men när min mamma sa ifrån tillslut ås rök den all världens väg, det är 4 år sen.Mamma har haft cancer och ska inte utsättas för för mycket strålning och därför bad hon mej ta bort telefonen vilket jag självklart gjorde, på en gång. Nåt jag inte ångrar alls!!
    hur märktes det skillnad på honom? läskigt med strålning man kanske borde kasta ut dem dåFundersam
  • znoozan
    Martha skrev 2008-10-08 21:02:13 följande:
    Åååå nu blev jag sugen på å åka till Falun å gå på POP, tydligen REA på vissa saker....  bla de där grå lånkisarna med kameler på.. ;)
    vet du nåt mer det är rea på? åh nu blev jag shoppingsugen ju
  • znoozan

Precis när jag kom till dagis började Isac bajsa,skitunge det hade han väl kunnat göra liiite tidigare

• znoozan
    Martha skrev 2008-10-09 17:58:09 följande:
    hihi det gör ju han jämt.. 
    varje torsdag tror jag
    Starlet1 skrev 2008-10-09 20:27:24 följande:
    Haha, han hade nog  blivit tillsagd att vänta
    han fick beröm av fröknarna
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-10-09 20:40:34 följande:
    Haha, vad roligt!
    hehe ja de har nog bytt sin beskärda del ändå

hur är det med Adam nu?
  • znoozan

Brandstationen har öppet hus 10-16 vi ska dit,Isacs favvoleksak nu är brandbilar,han kommer ju att bli toklycklig

Svar på tråden Poppispinglorna