tejp skrev 2008-07-30 23:30:56 följande:
Hallå!Trist att pop har stängt, var ju helt oväntat. Trodde blge gick bättre än falun, men är väl kanske den dyra hyran som ställer till
det.Va gullig Adele är!! Jag känner mig så rastlös! Vill göra nånting, eller snarare vill jag ha massa folk som jag kan ge ut befallningar åt så dom fixar städning, målning och massa fix!
du kan väl skicka hit ditt crew sen när de är klara hos dig då

här finns att göra

Knastroll82 skrev 2008-07-31 09:09:28 följande:
*gnäll, pip, grin*I går var vi på ÄNNU ett besök vid förlossningen, snart har vi klippkort.Var på winnerbäck konserten i säter i går kväll när det drog igång igen. Hade värkar med tre minuters mellanrum som höll i sig runt minuten i över två timmar innan Ingela övertalade mig om att åka in. Själv ville jag INTE, då jag är fullkomligt övertygad om att det i alla fall inte är på riktigt.Och vem hade rätt då? Jo, jag!Skiten slutade ju så fort vi kom in på ett rum och de plockade fram ctg maskinen IGEN!Fy sjutton vad jag är trött på det här, nu får han ta och bli snäll! Dumma unge!
vad jobbigt! jag hade oxå mkt förvärkar,men åkte aldrig in... var beordrad endast vila för att få I att stanna kvar, men sen fick dom sätta igång mig för att få ut Isac istället,ironiskt va!