Inlägg från: MiniMie |Visa alla inlägg
  • MiniMie

Poppispinglorna

häj häj.. nu är vi hemma igen.. blev en liten mini semester, men vi hann med en hel del.

både släktingar, golf, kolmården,stockholm,grönn..utan att stressa de minsta.. riktigt skönt har de varit =)
    Just nu längtar jag bara utomlands!!!! och de lär jag få längta efter ett bra tag till.

• MiniMie
    Knastroll82 skrev 2008-07-14 08:34:59 följande:
    Se och njut!

ååhhh... GRATTIS!!
  • MiniMie

jag märker oxå kläder med POP´s märkpenna.

men håller med carro... märker på bums om de är något jag är lite mera "rädd om".. annars blir de lite si o så med de där =)=)

tejp: vi ska oxå till västkusten... men, åker sista helgen i augusit först.

• MiniMie

häj hopp... vi köpte en korg till våran city cerox 360. Nu undrar jag lite. VAD har man i inför en "vinterbebis" som vi kommer att få??
    täcke? kudde? åkpåse?.. är helt lost =/

• MiniMie

..weee.. har precis käka frukost. fick sovmorgon i morse då stefan gick upp med albin. (inte direkt ovanligt att de händer här hemma..men endå) Jag fick allafall blunda 30-40min längre och de var skönt =)
    Idag har vi inga större planer..vädret är väl skapligt allafall så vi ska strax gå ner till våran ny lekpark här utanför.. så kommer albins gudmor, son o sambo oxå hit och leker med oss. =)

Albin har alltid lagt sej vid 20-22 och vi har alltid fårr väcka honom när han ska till dagis på morgonen.. dvs.. han ahr aldrig vakna före 9. (finns väl vissa undantag såklart)
    Nu mer lägger vi honom vid 19-21...när han går på dagis.. och mer fritt med läggdax när han är ledig då han faktiskt sover längre på morgnen.

Ska bli intressant att se hur nästa barn blir... =)

• MiniMie

...hur mycke kan slemmisen lossna så här pass tidigt i grav? (v29)
    Lossnade två större bitar för 2veckor sedan.. och igår ytterligare en och två mindre under em/kvällen... Är de något man borde kolla upp..eller..bara är de så de kan vara ?!?

• MiniMie

Michaela83/tejp: TACK..
    Tyvärr är jag rätt stensäker på att de är slemmisen då den är riktigt SEG..och genomskinlig. INGET blod allafall så då borde de väl vara lugnt?!
    (har lyckats få den på papperet efter toabesök alla ggr, annars hade jag nog inte märkt av om den bara ramlat ner i toan)
    Ska till min BM på måndag så jag kanske ska fråga henne då.. TACK igen allafall för ni är så gulliga och svarar. Man blir ju lite nojig.. även om de mesta är "normalt" när man väl frågar allafall =)=)

• MiniMie

...hum. Kanske skulle prova att ta de lite lugnt.. vi har ju ändå semester ;) Och.. de där med att stressa, bubba och bära har ju en tendens att hopa sej när man vill göra så mycke som möjligt på så kort tid som möjligt....

Men.. jag ska försöka få tag i någon BM imån.. min är nämligen på semester och återkommer först måndag..då jag ska dit.
    Tack igen snälla ni...!!!

• MiniMie
    smarties skrev 2008-07-18 10:10:57 följande:
    Det måste ju finnas något bra alternativ tycker man, finns det inga lätta vagnar där dom sitter bredvid varandra med svängbara hjul som en halvt handikappad kan hantera? :)
    city cerox 360 ;)
  • MiniMie
    smarties skrev 2008-07-18 15:14:10 följande:
    Den var ju jättefin, men dom där små hjulen, hm.. :)
    hehe.. vi har en sån.. men enkel da. Får se hur man gillar hjulen sen.. men just nu har jag inte stött på några problem alls.
Svar på tråden Poppispinglorna