Poppispinglorna
Men.. vill man inte besöka leklandet.. så slipper man.. hehe.. Inget jag direkt bryr mej i ;) Är värre för dom som äger stället..
Nu är vi oxå hemma..
Albin har vari och lekt hos sin gudmor och hennes son sedan 10.20 i fm. 11.00 skulle vi infinna oss på specialmördravården..men vi var lite tidiga så 10.45 var vi på plats....först kl 12.30 kom vi in!!! idiotiskt.. har man tid 11 så han man väl??
till råga på allt så tog de bara 10min-15 när vi väl kommit in.. men endå. Och ännu emra typiskt var att de kom 2st männsikor av mörkare slag som hade tolkar med sej.. och dom var ju bara tvungna att gå in före för en tolk kunde man ju inte ändra tid på hur som hellst..de måste vi väl förstå.. *grrrrrrrr*
Vi fick välja på att behålla våran tid och vänta tills dom var klara...eller återkomma nästa vecka på fredag för att då komma på en tid som även den tydligen var "trippelbokad". Hur kan dom få bete sej såhär..?
Jaja.. fostervatten fanns de.. lillebror var liten..men inte onormal (ca2600). Så..för hoppningsvis slipper vi åter komma till de där stället mer efter dagens besök!
jo visst.. inte deras "fel" egentligen.. men.. de tog ju lite på krafterna när man var nervig som de var över vad man skulle kunna få veta.
jaja.. dom håller koll på kurvan nu..och forts han växa så lite åt gången enlig sfmåttet så får jag gå på specialmödrdavåden och mäta med ul varje vecka iställe till bf.. men, de hoppas vi att vi slipper.. =)
TUR de är nära till han ska ut nu...