Poppispinglorna
**dock vet jag inte om jag såg din karl.. men jag brukar ha svårt för att se folk när jag handlar..speciellt på kupolen eller i större mataffärer ;)
IKEA har "kisslakan" som täcker en hel madrass..som ett överdrag där hela liggdelen är en plastad frote... dom kostar typ 199-279:- Och dom är TOPPEN att rekomendera till er som vill prova släppa på blöjorna även om natten.. vi ahr sånna till Albin, lakanet suger i sej ALLT oavsett om de är mängder eller ett glas vatten som hamnat i sängen.. och de går inte igenom till madrassen.
Verkligen en toppen investering!!!
någon som är intresserad av att tjuvkika i IKEA´s nya katalog...?? hittade nämligen en länk till den amerikanska som dom redan hunnit släppa.....
...kikade in hur man låg till med graviditeten.. glömmer lixom bort att räkna..och..hade jag gjort nu med, två veckor fel.. är nu bara 60dagar kvar till detta är "över". 8veckor.. inte 10 som jag hade trott....urk..tiden går undan.
Namn som vi komit fram till:
Theo / Teodor
Anton
Oliver
Var gärna med och tyck..eller gr fler förslag.. för de här var ju ritkgit svårt.. vi som kollade kön bara för att de skulle vara enklare med just namn/köns biten.. de har blivit allt annat än lättare... =/
De är så GRYMT svårt...
Kommer de trotts allt ut en tjej är överens... Embla eller Alicia.
Men för övrigt är de samma lika här.. william var på tapeten aldeles början.. men nej, då blir de en wille..och..nu ska ju min lillebrors unge heta wille, som har BF 10nov.. så de passar sej INTE. (vill heller inte ha en "wille")
Vad är finast av Theo och teodor..??
Övriga förslag motages VARMT... då jag börjar få lite panik på namnfronten.. ja, jag vet.. man har tremånader på sej efter ankomst.. men..endå.. vill ju ha lite "kontroll"..kontroll freak som man är ;);)
michaela83: A vägde 9,7 på 1års kontroll...
Och nu på 3år´s kontrollen vägde han 14.3...
BM besök v31+3 (60 dagar kvar)
SF: 30 (för liten tilllväxt..återbesök nästa fredag)
Bltr: 105/55
Järn: 113 (sänkning..115 förra ggn..mer piller)
Hjärtljud: 140
Läge: huvudet fortf neråt.. (ul om 3v för att se så de verkligen stämer)